Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nej! Men jag blir fan glad varje gång jag ser ett inlägg av dig för att jag då blir påmind om lyckan när tre brudar tar en på kuken nästan samtidigt Harmyntan
  2. Tror du har helt rätt ja.
  3. Tyvärr kommer det inte göra någon större nytta för förbränningen, sluta leta genvägar
  4. Ni pratar om att röka helt vanliga cigaretter med nikotin o sånt va?
  5. Magiskt episk insats av HIF igår. Att åka till Polens bästa lag och tokdominera dem som vi gjorde är rätt sjukt. Alla snackade innan om att vi skulle försöka hålla nollan på bortaplan och spela defensivt men vi åkte dit och chockade dem med bra press och offensivt spel. Det ska myyyycket till för att vi inte ska klara oss in i Europa League och med en lottning där vi i slutkval till Champions League endast kan få överkomligt motstånd är det svårt att inte vara positiv! Sen får man obv gåshud när vi gör förstamålet i en såhär viktig match och kameran går till en jublande Åge Hareide
  6. Och du som har tryckt kolhydrater i mängder lär ha haft rätt fina glykogenlager så ett antal av kilona du gick ner i början med LCHF kommer nog därifrån.
  7. Joe Rogan "10% off on the fleshlight"
  8. Sånt jävla äckligt skit vill vi inte ha i denna dagbok. Tack.
  9. Tung line om våra svenska korta fängelsestraff
  10. "Till exempel finns det studier som visat att när människor får läsk till maten äter de oftast mer av maten än om de fått vatten till samma måltid." "Är inte säker på om det är ett generellt fynd när det gäller läsk, men bara att man ser någon gång vid vissa upplägg säger ju en del." Att det finns vissa studier som visat att det kan vara så att man äter mer betyder inte att det är så. "någon gång vid vissa upplägg" står där ju tillochmed i samma svar. Så nej, du kan inte säga "man äter mer och man dricker läsk till maten" eftersom det inte är så enkelt. Jag slutade diskutera med dig här för att du envisas med just sånt. Läsk = skit, tycker vi nöjer oss med att vi är helt överens där
  11. Plus. Det är ju en sjukdom det med. Kemiska obalanser osv.
  12. Fast det är ju en jävla skillnad.
  13. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  14. Fin sign scaniac
  15. Haha ok, trodde du frågade för att du hade klättrat på rankingen Störde mig på att man var tvungen att köpa extrabanor för att vara med på rankingen och bojkottade dem rätt länge av ren princip
  16. Det gick najs! Nötte klart spelet och alla nya banor vilket tog mig till en niondeplats av över en miljon spelare... Senast jag kollade hade jag tappat till plats tio. Nu vill jag inte kolla mer för då kan jag fortsätta säga att jag är topp 10 i världen. Håller fortfarande på att putsa lite tider då och då men det är sjukt segt då jag redan gått igenom dem flesta en andra gång Själv?
  17. Pattayas strand är asnajs. Stället är dock vidrigt Hua Hin är jättemysigt och har skitfin strand men där så jävla stenigt i vattnet. Smidigt och billigt att ta sig till båda iaf.
  18. Akjfhakdjfhkajdhafkjd!!! http://mmanytt.se/ufc/dana-white-machida-vs-bader-och-shogun-vs-vera-avgor-vem-som-utmanar-om-titeln-harnast/ Ibland hatar jag verkligen hur mycket business det är i UFC. Det finns INGEN som kan säga att någon av namnen ovan skulle förtjäna en titelmatch mer än Alexander Gustafsson i nuläget. Machida, Bader och Shogun har alla redan fått ordentligt med stryk av Jones och blivit avslutade. Shogun har gått 1-1 efter det och Machida har inte ens vunnit en match efter han fick stryk av Jones och är 1-3 i sina senaste fyra. Bader har vunnit två, men en av dem var mot Jason Brilz och den andra mot en skadad Rampage (my buddy) som såg sämre ut än någonsin. Jag säger inte ens att Alex är redo för Jones (jag förutsätter att han vinner mot Hendo) men W-T-F håller dem på med? Alex har inte ens fått en match övht sen han dominerade Thiago Silva.
  19. I would agree Vi synar ju inte alla rivers om vi tar denna linje, finns rätt många kort vi inte vill se.
  20. Niles album At the Gate of Sethu är årets bästa dödsmetallalbum. Punkt.
  21. Tror TMs eventuella fest på fredag kan bli ännu mer magisk
  22. Lägg av med sånt, annars stämmer vi dig!
  23. Nä herregud vilket uruselt huvudkort Helt sjukt hur tråkigt det var. Prelims var dock raka motsatsen, riktigt bra matcher förutom kanske Kuivanens match. Jag borde ogilla Cruz egentligen men av någon anledning gör jag inte det. Kanske för att han tränar med The Mauler Jag tror Barao får det svårare mot honom än mot Faber men det ska bli kul att se. Om det blir av dvs, jag tror han kommer få försvara interimbältet en gång först, Cruz lär vara borta ett bra tag till.
  24. Riktigt dumt att chipdumpa och multi accounta och att sen dessutom skriva om det på ett öppet forum övergår mitt förstånd.
×
×
  • Skapa nytt...