"Till exempel finns det studier som visat att när människor får läsk till maten äter de oftast mer av maten än om de fått vatten till samma måltid."
"Är inte säker på om det är ett generellt fynd när det gäller läsk, men bara att man ser någon gång vid vissa upplägg säger ju en del."
Att det finns vissa studier som visat att det kan vara så att man äter mer betyder inte att det är så. "någon gång vid vissa upplägg" står där ju tillochmed i samma svar. Så nej, du kan inte säga "man äter mer och man dricker läsk till maten" eftersom det inte är så enkelt. Jag slutade diskutera med dig här för att du envisas med just sånt.
Läsk = skit, tycker vi nöjer oss med att vi är helt överens där