Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Haha bästa: De träffades för över ett år sedan på ett internetforum för deras gemensamma intresse – Pokémon.
  2. Usch vilken seg match och ingen bra insats av United. Bra taktisk insats av Everton, det får man ge dem. De långa bollarna på Fellaini funkade fint men jag hade inget minne av att han hade så bra teknik. Att sen backa hem totalt med nästan en halvtimme kvar brukar inte funka så bra mot United men Everton hade väl någon read på att United inte skulle skapa såvärst mycket. Framåt är jag verkligen inte orolig hursomhelst. Bakåt däremot Möjligen kan Evans vara tillbaka till nästa match vilket verkligen skulle behövas så vi kan få fram Carrick i sin vanliga roll på mittfältet. Det kändes väldigt tunt där stundtals Jag har varit väldigt positiv till köpet av Kagawa sen det gick igenom och idag blev jag totalt såld. Magisk insats av den lille riskokaren! En av få som kan åka hem med hedern i behåll. Samma gäller för de Gea. Han bevisade att hans avslutning på förra säsongen inte var en slump. Annars var det en massa spelare som underpresterade. Framförallt var jag besviken på Rooney. Stor besvikelse över både insatsen och resultatet idag men fyfaaan så skoj det är att fotbollssäsongen äntligen kickat igång på allvar igen
  3. Horribelt spel. Men det är så jävla löjligt att vi återigen har fyra jävla mittbackar borta innan säsongen ens har börjat. Carrick behövs på mitten. Framåt ser det lovande ut stundtals, Kagawa gillar jag att se spela.
  4. COME ON UNITED! (ignorerar almost_famous dumma tips)
  5. Ska läsa den, lovar hehe Instämmer helt om att det borde vara inhemska spelare i alla lag. Exakt hur många vet jag inte. Men det har definitivt gått till överdrift. Och självklart borde ekonomin gå runt för alla elitlag, det ska inte handla om vem som har bäst jävla oljeshejk bakom sig. Man City har t.ex. en lönekostnad som överstiger hela jävla omsättningen.
  6. Ska du ändå köra Windows tkr iaf jag att Mac är rätt överprisade.
  7. GL, break a leg, make a wish.
  8. Har redan varit där en sväng obv
  9. Vägs väl iofs upp en aning om City förlorar med 2-1 hemma mot Southampton och Aguero är borta länge
  10. Men kuuuuuuuuuken så är tydligen Rio Ferdinad skadad innan säsongen ens har börjat Jones och Smalling borta ett bra tag till redan, och Evans är inte spelklar än. Inte ett sånt här jävla CP-år till, snälla...
  11. edit: nvm, var nog inte Strikeforce du menade hehe.
  12. Hehe sorry, lite sen. På förhand var det inga bra matcher men allihopa levererade så om man gillar MMA bör man tanka galan IMO. Precis, dem har visat ett tag och jag gissar att dem gjorde det inatt med. Vad det nu har för betydelse
  13. Låter som något som skulle kunna hända plipen rätt lätt med
  14. Glöm inte att Ronda Rousey fightas igen inatt! Matchen går i Strikeforce. Hittills har hon avslutat ALLA sina motståndare via armbar i första ronden och min prediction är att matchen inatt kommer sluta likadant. Men det är lika vackert varje gång hon får in sina armbars. Senast pajade hon Miesha Tates arm rätt ordentligt (läs: delade den nästan i två delar). Hennes motståndare Sarah Kaufman är en tuff brawler men jag kan bara inte se hur hon ska kunna stoppa Rousey från att judo-kasta henne och avsluta matchen på marken. Mer brutalt än såhär blir det fan inte
  15. Ny säsong av Boss igång! Visste inte ens att det skulle bli en säsong två Jag rekar den starkt! Första säsongen var alldeles eminent.
  16. Men nää så håller du på Arsenal Jag som tyckte du verkade vara en reko kille
  17. Om hon inte är dum och äcklig hade iaf jag försökt snacka med henne.
  18. Men loooooooooooooooooooooooooooool WTFFFFFF normalt att man hookar en tjej på dansgolvet, går till rökrutan, snackar med henne SNABBT varpå hon säger "jaha känner du ViktorH?" :shock: :shock: :shock: :shock: Dessutom har jag snackat med VH och han har inte ens en aning fem fan bruden är #litenfuckingvääärld!! Fick inatt höra att Syrran stönar ashögt när hon har sex och att hon är "jättekåt" på mig :roll:
  19. Men tilta mig...HIFs chanser till spel i Champions League gick ner rätt ordentligt här Finnbogason var helt klar egentligen men Lokeren är tydligen några riktig fittor. http://hd.se/sport/2012/08/17/hif-anmaler-lokeren-efter/
  20. Bra där, tyckte inte det fanns nog med anledningar att hata dig innan
  21. Körde faktiskt den approachen fast med lite smilies och skämtsam attityd sas. Funkade inte Hahaha vilket dilemma det hade varit om jag faktiskt fått frågan
  22. Inte ens en dyngrak Meta hade lagt ett enda finger på henne Finns såklart en gräns på hur pass högt upp på skalan en tjej ändå måste befinna sig för att ett sympatiknull ska kunna vara befogat.
  23. Sorry grabbz, glömde säga en sak! Jag har fantiserat om hon som försökte fixa ihop med sin syrra i säkert ett halvår (hon var en av dem numera berömda paketkännarna, tänkte att scaniac ville veta detta) INGEN hade trott att dem två var syskon Men det var därför det var extra viktigt att dissa syrran på ett fint sätt hehe. Hon är väl inte direkt känd för att vara smart så det förvånade mig inte att hon sa "är det något fel på min syster?" Jag är kanske inte heller fager men jag är iaf inte kraftig, så tankegången kan INTE ha varit "åh min syrra är tjock, meta är tjock, jag fixar ihop dem" är :lol: Intressant ändå. Hade jag sagt "hon försökte fixa ihop mig med sin asheta superporrsyster" så hade alla svarat "åhhh sluta skryt" "lol NSH" osv. Men nu när hon råkar vara ohet så är det mer "loool" och "haha då måste du också vara ful och äcklig" Egentligen borde det vara kul vem som än har tyckt man varit en snygging.
  24. Fatman and Robin är rätt kul, det måste jag erkänna. Sen tycker jag inte Rooney är tjock men whatever Nej så är det inte. Vi har rätt olika forwardstyper i truppen så det är bara beroende på vem som spelar. Rooney + Chicharito körde vi med ett tag och då blir det som du säger men det är också mycket för att Chicharito är extremt endimensionell. Varken Rooney+Berba eller Rooney+Welbeck passade in där. Som jag sagt innan är jag inte enbart positiv till detta. Hela Arsenal spelade för RVP förra året och i United har ju Rooney gjort lite som han vill på plan i några år nu och varit den givna storstjärnan sen Ronaldo stack. Fergie måste hitta någon slags lösning där dem båda kan vara på plan och komplettera varandra. Om du ändå inte tar det på riktigt allvar att hålla på ett lag tkr jag verkligen du borde överväga att byta från Arsenal mtp hur sällan dem vinner en titel Tycket inte det är någon större skillnad på denna övergång eller dem till City egentligen, gemensamt för alla är väl att dem sagt att dem skulle stanna i Arsenal och sen ändå drog Värst är IMO Clichy (tror det var han iaf) som whinade när någon annan gick till City och menade att man bara kan vilja gå till dem om man enbart tänker på pengar och sen något år senare själv gick dit Gillade inte alls Chicharitos förra säsong. Hans utveckling verkade avstanna helt och nu blir det ännu svårare att platsa så jag tror det är rätt stor risk att han blir en ligacupspelare och hoppar in i någon stormatch då och då om ingen skadar sig. Welbeck har jag trott stenhårt på men han behöver massa speltid för att fortsätta utvecklas så fort som han gjort och det återstår att se hur mycket han får spela. Men man ska väl inte glömma att det är mer regel än undantag att det kommer skador under en lång säsong så dessa beslut blir kanske lättare än man tror för SAF. Hoppas inte det såklart Svårt att inte tänka på när vi låg under mot Tottenham och gjorde byten så vi hade Rooney, Berbatov, Ronaldo och Tevez inne på plan samtidigt Man får ju en hyfsad erektion av tanken på att ligga under mot t.ex. City, byta in Welbeck och Chicharito medan vi har Rooney och van Persie på plan och sen bomba in 3-4 mål :mrgreen:
  25. Om en tjejkompis försöker para ihop en med sin kraftiga och icke-fagra syrra som redan är tänd på en, vad säger man då för att inte låta taskig? Jag sade först bara "nej tack men det är lugnt" och får då motfrågan "det är väl inget fel på henne? ;)". Vafan svarar man på det?
×
×
  • Skapa nytt...