Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nästan överst på http://www.aftonbladet.se/ är rubriker om GUSTAFFSON vs JONES! Kan knappt fatta att den matchen händer! :twisted: :twisted: :twisted: EN GÅNG! ONE TIME! Fyfan va jag kommer väcka alla grannar om The Mauler tar hem denna
  2. Vem? THE MAULER?!??!?!??!
  3. Hade varit en sak om dem bara skulle mötas, det värsta är ju att dem kommer bli totalt förnedrade och dem inte möter skollag eller nåt
  4. Skillz!
  5. Så jävla stort!!!!!
  6. Usch vilket stort cbet Synar flop nu och hoppas turn blankar och han ger upp helt enkelt. Men turn kan vi nog vika med gott samvete. Ditt cbet skriker verkligen AA eller KK. Hatar inte ens att folda flop här när ett sånt cbet blir höjt.
  7. Lite mes-metal för er som klagat på sång innan
  8. Är sällan uppe så tidigt Mycket lätt val isf, skippa Bishops och ta Helsing!
  9. Tror typ alla hemförsäkringar täcker första 45 dagarna eller något sådant med.
  10. Aldrig brunchat i hela mitt liv! Sorry Tror jag hört att Helsings ska vara bra men jag lovar inget.
  11. Dem är såååååå jävla sinnessjuka
  12. "That was a tight little hole he tried to squeeze that into." Visste inte NFL var så snuskigt
  13. Kai Greene http://www.flexonline.com/ifbb/kai-greene-putting-pieces-together
  14. Drar igång med D-vitamin för första gången i mitt liv nu. Får se om man märker någon skillnad
  15. Var inget konstigt, jag höjde från CO, han kallsynade BB och checkraisade J73r eller något sånt och gick sen två gator på två totalt blanka kort. Jag snappade JT och han hade två overs.
  16. Gl gl gl!
  17. Ja vi behöver en extra kreatör på plan. Och som du säger såg man väldigt tydligt att Evra fick understöd av någon annan om Kagawa sprang iväg på egen hand, Fellaini var nästan nere på en armlängds avstånd ibland Vi får ju fortfarande en bra balans på kantspelet med en renodlad winger som Valencia eller Zaha på andra sidan och en Evra som ständigt flyttar upp och tar en offensiv kantroll. Kändes som vi spelade väldigt annorlunda plötsligt mot vad vi gjort tidigare. På ett positivt sätt! Men Leverkusen var nog sämre än väntat med, dem fick ju sina båda mål helt gratis i princip och gjorde bort sig totalt i försvaret några gånger. Blir ett helt annat test mot City tänker jag mig. Synd om Kompany spelar, dem är sjukt beroende av honom. Men oavsett tror jag nog vi ska kunna ta en pinne! Torde vara rätt uppenbart att jag överdrev rent objektivt Men för oss svenskar är det ju största galan nånsin! Barao försvarar sin interimtitel också, så lite krut har dem allt lagt på galan. Dem andra tre matcherna på huvudkortet är också intressanta i mina ögon även om det inte är några jättematcher. Och resten av galan är väldigt väldigt tunn ser jag nu, så då kan man väl grinda istället eller nåt
  18. Mm riktig old school thrash de där Mindre skön snubbe dock
  19. Och det börjar dra ihop sig till årtusendets UFC-gala. Fyra dagar kvar! http://mmanytt.se/blandat/mandagslistan-sagan-om-gustafsson/
  20. Såja, nu börjar det likna nåt för vårt kära United tycker jag!! Riktigt kul att Moyes lyssnar på mig och spelar Kagawa Även kul att få se Tony Valencia äntligen verka vara på väg till gammal form igen, han var fantastisk idag
  21. Ty tyvm.
  22. Glory glory.
  23. Alltså är alla människor i hockeyvärlden hjärndöda eller? "Phoenixbacken Rostislav Klesla tacklades hårt av Los Angeles Jordan Nolan och fick en hjärnskakning. Därpå hoppade Phoenixcoachen Paul Bissonnette in för att nita Nolan."
  24. Klart man läste allt! Riktigt bra skrivet! Blir lite inspirerad att göra något liknande. Rätt sjukt hur lika våra sitser varit. Hedrande att HBG och Harmyntan fick vara med på ett hörn också Kan tillägga att det var riktigt riktigt löjligt att du inte skulle vara på samma nivå som tjejen du skrev om där. Förstår att din självkänsla måste ha varit dålig då Räknar kallt med att du nu förstått att du hade fel när du tänkte så
  25. Wuuut är de ens lönt?
×
×
  • Skapa nytt...