Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nopes har jag inget som helst minne av...vi spelade första matchen mot Swansea borta sen har det varit uppehåll tills nu.
  2. The Mauler: Jag har inte sex på flera veckor (innan match). Hardcore
  3. Blocket eller random ringa runt till alla fastighetsbolag du kan hitta. Finns inte direkt några hemligheter.
  4. Hehe gött!! Anthony Weiner måste vara topp 3 all time sjukaste politiker där borta Såg du öppningssketchen när Stewart kom tillbaka? Klockren
  5. Verkligen ingen som följer The Daily Show? Helt underbart
  6. För att den krävde lite tankeverksamhet och jag inte orkar tänka
  7. Boardwalk Empire har börjat alltså... Första avsnittet av IASIPhilly var ju helt jävla magiskt btw :lol:
  8. FYP
  9. Nä jag bortsåg från stabil-kommentaren när jag såg fyrbetsizen Synar mycket hellre än foldar men deg lär vara bäst OM det inte är två standard nitregs. Finns rätt många sådana på nivån.
  10. Ja han uppskattade verkligen informationen
  11. ViktorH informerade mig nyss om jag blandat ihop Lepidus med Waah. Sorry. Lätt hänt
  12. Stora frågan är, har du legat med några "unga" kvinnor?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-D :lol: :lol: :lol: :lol:
  13. Kan ju notera att fyrbetsizen är grotesk. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Bör även gå att kika en florre här, det är 200bb djupt, vi måste inte dega eller vika.
  14. Don't feed the troll
  15. Funkar skitbra för min morsa
  16. Nä det går verkligen inte att jämföra hans tidigare motstånd med en riktigt bra amerikan. Prick två veckor kvar till Gus - Jones nu
  17. [ ] 40k händer i september
  18. http://www.ufc.com/media/ufc-tuf-1801-beal-kakai Korrekt domslut. Men Sirwan borde kunna lära sig mycket från denna matchen iaf. Hartsners match kommer jag inte kolla
  19. Blir ju ändå bara typ halvpott kvar på river även om bara en av dem synar.
  20. River känns som att kasta bort pengar. Hade sagt 180ish turn. Max.
  21. En fisk bjöd förresten på årets line på SVS igår efter att ha blivit hånad när han drog ut i nån hand! brukar lira lite här istället för lotto :mrgreen:
  22. Jaja alltså S4an pissar ju fortfarande på iPhone men jag skämde ut mig på facebook nyss
  23. Aldrig för sent. Hit that shit och du får en internet high five av mig
×
×
  • Skapa nytt...