Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Han bettar ju alldeles för stort på river. Sen är folden rätt standard.
  2. Födelsedagar är rätt meningslösa men såna vänner är allt annat än meningslöst
  3. Du eller frisören?
  4. Vi bör absolut vara nötigare än fi här och KK bör väl vara en av dem första händerna i vår checkraiserange gissar jag. För den känns nog lite för svag för att syna river med. Denna hand är nog den största anledning till att jag hatar/suger på att spela djupt
  5. Vad hade den andra snubben då?
  6. Tyvm sir Som Svenska Spel håller på med nya buggar och skit hela tiden så ska jag definitivt backupa den textfilen ofta.
  7. Viker då inget av det där.
  8. Aww tack
  9. Jag vet inte men om man tänker efter lite så borde svaret vara rätt givet.
  10. Det där är ju fan genialt, turbo live. Då kanske tillochmed jag hade orkat spela live
  11. Heja DIF Om nu bara Häcken slår MFF som vanligt och HIF vinner mot Halmstad så ser det roligare ut igen!
  12. Yes tror jag med ju
  13. Orka att jag läste igenom hela detta inlägg innan jag insåg vafan jag höll på med
  14. Fett att se Darkane idag som vanligt! Evergrey (PFaren, inte bandet) såg nöjd ut iaf Vidare till Cardinal sen där vi sprang in i Waah (tror jag, kan ha varit Lepidus för jag blandar lätt ihop dem). Sen till det berömda "Fahdis" för lite nattamad innan vi hamnade på Harmyntan 2.0 och sitter här helt utan ragg obv
  15. Mm, synar nog också ner här.
  16. Önskar jag hade ett bättre svar men om jag hade varit tvungen att gissa hade jag gissat på äggproteinet. Om det är känslighet mot laktos borde mjökprotein (vassle/whey) inte vara så bra
  17. A+! Om man får önska något inför nästa fina rapport så hade lite mindre storlek på bilderna varit trevligt
  18. Skönt skönt fredagsvärde i vanlig ordning! Bra spring i linan också så jag och Evergrey fick ihop totalt 12 inköp Dock micros osv
  19. Riverbet är väl knappt lönt att titta på ens efter 346 händer?
  20. Men nu pratade jag ju om just denna hand. Och här tycker jag att allt annat än att få in AK mot hans fembet är dåligt. Jag skrev inte "få alltid in 200bb med AK preflop"
  21. Nu ska jag iväg och möta upp Evergrey på stationen. Han ska få uppfylla minibiffs stora livsdröm att grinda på Harmyntan
  22. Finns nitregs på SVS som jag bara skulle syna trebeten mot tillochmed men mot en sån här lirares range mår AK bra även vid 200bb.
  23. Ännu en fantastisk artikel om poker i Aftonbladet! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article17554870.ab
  24. Du kan ju inte låta en sån spelare köra över dig när du har BIG SLICK. In med smeten preflop bara, om du inte kan få in AK i detta läget med 200bb så får du sluta spela med 200bb.
×
×
  • Skapa nytt...