Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Tror du behöver mer för HU sng, du får någ räkna med kraftiga swings så kanske 80-100 inköp Tycker inte det har gått så bra för dej, du postar lite bad beat historier
  2. Sry såg du syna en höjning, jadu de blir iaf inte bättre, handlar bara om mer pengar egentligen Nej men egentligen är det ingen skillnad de jagar drag och tycker toppar är bra..
  3. Dock känns det ju mera troligt med A8, även utan read så är det en rimlig hand som slår dig, så du bör syna. Jag tror att han gör exakt samma spel med A8 och A2 Spelar du nåt på ss? Isåfall vilken nivå? Om vi säger att jag haft 88 så hade jag såklart blixtsynat, iaf som den här handen utspelade sig. Men som sagt svårt att folda set, men tänk att potten inte är så stor också? Spelar en del 2.5/5 och 5/10, men han bör ju sätta dej på på AT-AK eftersom du raisa pre och raisa flopp, om han inte är totalt fiskig/geni så gör han inte ett sånt spel med 88. Aja jag tycker du skall blixtsyna iaf,
  4. Dock känns det ju mera troligt med A8, även utan read så är det en rimlig hand som slår dig, så du bör syna. Jag tror att han gör exakt samma spel med A8 och A2
  5. Ja, de har haft det två raka veckor Ja 10 000 Nej Har vart med 7.5k spelare med ca 3100 dollar
  6. Enda handen som är rimlig som han kan ha som slår dig är ju egentligen 88. Han bör ju höja pre med AA, men 88 känns inte heller troligt tror inte han skulle ställa rakt av då, mer troligt är isåfall att han har A2, A8 eller ett hyfsat starkt A, typ AT-AQ.. Jag hoppades du syna iaf
  7. HAHA låter sjukt bra , need some cash
  8. Jaså ny klubb, jadå det är bara att säga till så kommer jag
  9. Detta blir så att säga NP
  10. HAAHAHA det här var nog det roligaste jag läst på länge.. Underbart skrivet
  11. Inledning - 20 år från Örebro, som för första gången i sitt liv skall hålla sig till BR-regler.. Pokerkarriären so far - Har spelat poker på nätet i ungefär 2 år nu, har aldrig lyckats hålla mej till rätt nivåer utan har allt som oftast skottat och som alltid har man vunnit i början för att sedan förlora allt. För ca 1 år sedan kom jag 2:a i en 20k gnd på prima som gav 4k dollar, dessa skottade jag med bla, 25/50 och 50/100 HU mot OMGWHATAFISH. Plockade ut 60k kronor som jag sedan köpte saker för och det som blev över förlorade jag, sådär har det hållt på nu i ungefär 1 år men nu är det tänkt att bli ändring på det. Mål med denna dagbok - Att inte skotta, kommer försöka hålla någorlunda BRregler i början, på PLO25 och 50 skall jag bara ha 20 inköp för att sedan köra med 30 - 40 inköp. Vad spelar jag Kommer spela 12 dollars SNG och PLO25 på full tilt, kommer kanske mixa upp det med lite Seven Stud. Jaha då bär det iväg , wish me luck BR - 250$ Nick: sl0wb0y
  12. Det där måste vara årets valuebet =)
  13. Så sjukt bra,
  14. Han skulle inte kunna ha samma hand som dej dvs, AJ, och väntat på ett skrämselkort för att ta ifrån dej potten..
  15. Här måste du potta om igen du har 9 outs till nötflushen + alla Q, T, A för stege.. troligen kanske han sitter på T9xx eller kanske J8, J3, ser det iaf som självklart att du måste potta turn.. Föressten ta det lungt med alkoholen HAHA
  16. Gå och lägg dej, eller vänta lite kom och gör högskoleprov med mej
  17. Det här kommer nog gå sjuuuukt bra skall du se, men sluta busta mej, och bli lite mer loose tack
  18. hmm jo det kanske är bäst, jag vet ju knappt var det ligger heller så är la där halv 5 jag med, föressten ser du en vilsen pojk med brun hood-tröja så hjälp han tack *edit* kanske har en svart jacka på mej också
  19. FY fan ja det verkar ju vara riktigt illa om det är så, ahh okej då tror jag att jag hittar, man bör la vara där 1 timme innan kanske va , även fast det bara blir HU.
  20. Angående det där, så står det ju att går man universitet, folkhögskola eller komvux så får man spela, så du skall väl inte ha några problem
  21. HAHA autofolda kommer det inte bli av, alltså vete fan om jag ens hittar till conventum, har bott här i två månader typ
  22. Der_ko aka. Lordklonk på stars ligger 57/126 i 1millen
  23. CYA there pepperpum, i'll be watching U , hoppas det bara blir vi två
  24. Jaha ett litet break kom nu alltså har iaf 4.4 k så det får väl vara godkänt
  25. Japp det gör jag iaf, hur går det för dej. samt vad nickar du. MVH slowboy Nickar Uzii på red bet ligger 18/79 Nicar du slowboy?? gåre för dej då? Nickar slowboy1 ligger 7/69 efter att fiskar in runner runner färgen med TT mot QQ all in på låg flopp
×
×
  • Skapa nytt...