Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. haha Tack så mycket, jo ligger okej till haft lite oflyt nu dock..
  2. Bord 3 sitter man iaf, undrar hur många pfare som kommer till finalbord
  3. Hehehe vore inte det fint eller med bara pf:are syns där då....
  4. slowboy sitter på bord 9 finalbord here i come
  5. Hmmm sitter vid samma bord som jezaja om det nu är han
  6. Grattis till tredjeplatsen Robster =)
  7. hehe du är grym ingen som kan kommentera dina HH:s men din DB är riktigt trevligt vilket fall som helst
  8. Vilken klubb spelar du i...
  9. Hahaha ja man undrar ju varför de alla miniraisar hela tiden måste vu vara korkat
  10. EHHH han har JT, kanske med ett ruter, han försöker bluffa dej, all in ftw
  11. Sjuk comeback du, gjorde men så klonka han tvåpar igen
  12. Otur du hade nyss, när sunlight klonka tvåpar på riven
  13. Säg till när och vart du gör detta expriment kan bli kul att kolla
  14. Det verkar inte bättre men han kanske ser denna tråden och vill "komma ut"... han spelade ju 5/10 iaf...
  15. Det var nog nåt liknande iaf undrar vad han som pratar nu heter här på PF..
  16. HAHA hoppas ni vet vad tilta är nu
  17. Jag hinner ledsna på hockeyn ganska snabbt nu för tiden, Brynäs åker ju för tillfället ut först eller går till kvalserien.....
  18. haha du har säkert AA elller JK i ruter
  19. Jag sätter mina pengar på att han har 98o
  20. Grattis till andra platsen nyss
  21. Har du kollat så att ditt adslmodem eller vad du har sitter i erat huvudjack (rätt telefonuttag), kan vara därför det kopplas ner iaf när det ringer..
  22. fan va bra att man har stabilt bredband, floppar färg ser att en betar, då dör mitt bredband och jag foldar
  23. Har 7200 på bord 56 var nere på 2k nyss men har stealat ganska mycket så nu är det vinst som gäller
  24. Förlora en 2.5k pott med AQ mot J8 all in preflop vissa svenska spelare är det fel på
  25. Fy fan har aldrig vart med om tigtare bord har höjt 4 ggr BB 10 ggr utan att bli synad....... skall sno deras blinds snart
×
×
  • Skapa nytt...