Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Det visste du ju som sagt .. men vissa av oss här älskar din dagbok =)
  2. Eury, tror nog att din bakgrund är hela Super Mario Bros 1
  3. Underbar pott med JJ mot A2 och 77 det ser grymt bra ut nu ju..
  4. Sen att han vann på JKT är ju en annan sak
  5. Albert, vilken hand försöker du representera med K5?, tror de flesta synar dej där med iaf AQ, kanske tom KQ..
  6. Dock måste man ju tänka på vad Fi1 och 2 har, de kan lika gärna ha gått med på en SC, typ 54s eller något liknande, dock så blir det ju en sidepott mot Fi3 vilket motiverar syn..
  7. Eftersom han spelar mot mörkarna kan han mycket väl försöka stjäla potten här när det ligger ett A ute. Du visar ju svaghet genom att checka, jag hade troligen ställt..
  8. Jag hade nog också lagt två spelare med i en höjd pott nån bör ha ett A, och han som bettar ut 7 dollar, har ca 10 dollar kvar efter sin bet..så han betar nog inte ut med annat än ett A här
  9. Den senaste matchen gick ju snabbt iaf
  10. Jag gillar den limegröna färgen ,, har iofs dålig syn också så va fan
  11. Party har väl en del.
  12. ehh jag hade pushat, vad skall han ha,, han sätter dej på KK och försöker ta hem potten direkt med AQ..
  13. Tycker iaf jag låter som ett bra val, kl är ju bara 23.20 iaf...
  14. Pengarna kommer troligen åka in hur han än spelar.. på Svenska spel släpper de inte set.. så denna handen kunde troligen inte gå på nåt annat sätt, men i situationer som denna får han ju höja mer på flop samt turn.
  15. Fold, låt shortstacken blinda bort sig först..
  16. Grattis Dawwweeeeee!!!!! Så Nice
  17. Tycker du synar, och kommer det ingen A,K,Q,T typ så värdebetar du, tror han mycket möjligt kan ha AT, tror han skulle slöspela QQ eller QT mer på turn inte höja upp så pass kraftigt..
  18. Tyckte jag såg på prosharks att paradise hade flyttat den till den 23 utan att meddela någon, samt att ingen vet vem som gick vidare
  19. Om du skall betta på flop betta hårdare som sagt sen vad tror du dom har nu de kan ha JT, eller färg, men men klonka kåken bara
  20. Bara att ställa in som du gjorde, du får inte syn av sämre händer på river, och du kommer bara kunna lägga på river om det kommer ett klöver, så bra val..
  21. I wish you the best of luck
  22. tsss jag kan lova eeken har AQo, och Fi synar med KJ, nice read från min sida
  23. Mycket mycket fin vecka , impressive...
  24. Har väl tagit ett break förtillfället mycket att göra men annars spelar jag endast omaha nu förtiden det går la okej iaf
×
×
  • Skapa nytt...