Antar att du är färgad av hur floppen såg ut.. men det är en jätteenkel fold, pushar du har du troligen ingen FE och synar du har du bara kvar 1300, så bättre vänta till nästa hand för att pusha.
Jag vet inte med er, men jag hade nog hellre utplånat större delen av världen hellre än bli dödad, och ja lönnmördaren kan få hålla på ett tag han med..
Jag har alltid dyrkat dej Joakim, men när du glömmer ta med Brynäs i din analys av elitserien sjunker min respekt för dig du kan skriva upp dem som ett finallag redan nu
Hur kan du inte tycka den är magisk fortfarande =/, jag tyckte den var jobbig kolla på de första avsnitten , men ju länge den pågick ju bättre bler serien :D
Sylar - coolaste "bad guy" ever =)
Men herregud , gå för C/R , du kan ändå inte syna ett potbet på 60 dollar för att sedan folda.
Kan gå med på att syna kanske ett 30-40 dollars bet och sedan folda på turn om han pottar eller liknande och du inte kåkar, men jag gillar c/r här.
Tycker du spelar handen väldigt bra,, sen är det ingen tvekan på turn, in med allt.
edit: gillar inte ditt flopbet så här i efterhand såg att det var alldeles för litet, minst 3/4 pott iaf..
Alltså jag tycker detta spelet känns helt okej,, känns inte som ett monster från hans sida,, kanske 55-TT, KQs eller 97 osv. tycker du speler den bra..
Det känns som du måste höja här, finns ju bara en hand som slår dej och det är ju KJs, men den hade han väl återhöjt med på flop..
Alltså måste detta vara ett solklart värdebet..