Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. EHHHHHHHHHH, världens enklaste fold, sry men hur man än resonerar så går det inte att syna här
  2. HEJA HEJA :D bra dag
  3. Faaaaaaaan Va Sjukt,, Jörgen Jävla Persson, Så Jävla Grym.-......
  4. FY fan matchboll nu.... edit: JAAAAAAAAAAAAA, så jävla bra jörgen :D:D
  5. Går inte slinka..
  6. Pott och syna alla omslag, går inte spela den på nåt annat sätt även om ni är 200 bb djupa, släpper inte mittenset +hålpipa här.
  7. Här är det klart du vill ha in allt på flop, om inte han är en fruktansvärd nit, då kan du väl bara syna hans raise.
  8. Syna bara flop..
  9. slowboy

    .

    Hoppas du gillar matte säger jag bara, är bara det i Företagsekonomi A, men jag önskar dig lycka till, var faktiskt en kul kurs iaf.
  10. Så jävla enkel fold så det är sorgligt..
  11. 8c skall nog vara 8s eftersom det står en får färg =)
  12. Harry potter, halvblodsprinsen uppskjuten premiär till 17 juli 2009, landsorg=/
  13. När jag skrev att han kanske satte han på JJ-KK så finns det en chans att han floatar med typ KQ, KJ, osv träffat ett färgdrag nu och försöker pusha ut han från potten, jag tror AK leder här tillräckligt ofta.
  14. Ställ? vad synar en sån spelare med preflop som du inte slå, tror det finns mer händer som du slår, AQ, AJ, kan sätta dej på JJ-KK, jag ställer iaf
  15. Se till plussa nu då i need stejk
  16. Yeees, lycka till.. Highroller soon =)
  17. Du vet att jag tycker du skall köra @ ipoker med 60-70% rb bara säga till om du vill det =)
  18. Han har lagt in mer än halva sin stack, får typ4 ggr pengarna, tror han kommer syna väldigt ofta med AQ, hans linje ser väldigt stark ut btw.
  19. Du har så rätt så... kasst spel pre av han, kass bet av han @ flop och dålig bet @ turn.. så ja det var värdelöst av han..
  20. Omaha ftw =)... orka sitta grinda texas, ACTION is da shit ^^
  21. Pusha pre...
  22. Tack vare turreklonken måste du väl ligga helt okej till swalle
  23. Trebeta pre, sen ta beslut därifrån, som spelat synar jag bara hellre hans bet än checkraisar med en så pass svag hand
  24. Med din read så känns det som väldigt bra spelat, hade han inte vart aggro så känns det bättre beta ut själv eftersom du 3beta pre, nu har han ju en sån hand som han går hela vägen med, men han lägger ju allt utom set och färdig stege annars,
  25. Ser mycket bra ut , bra värdebet
×
×
  • Skapa nytt...