Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. VAAA? HAn höjer 3 ggr BB preflop standard, han betar 100 i en 130pott, standard, check/syn funkar nog bäst på turn IMO.
  2. Pott pre som reb säger eftersom du har pos. Syn flop sen får du välja om du skall bara ta en syn turn och minska varians, gillar du högvariansspel så är det ju bara potta om med wrap+FD. Jag hade spelat likadant
  3. Redbet? iofs vet jag inte om de är skattefria.
  4. Hand 1. Inte mycket för att höja ur poss men du har ju en sååååååå vacker hand Hand 2. Gillar att bluffa flop där ofta eftersom han ofta bara c-betar, sen ser ju hans riverbet ut som ett stopbet så wp
  5. Preflop inte bra alls, men han kan inte nåt göra med lite över ett potbet kvar i stacken på den "torra" brädan.
  6. Han checkar nog bakom här väldigt ofta så potta ut.
  7. VAAAAAAART är Del3 på Unibet open, jag är rädd jag gör något dumt om jag inte får den snart....
  8. Ge Oss Del 3 Nuuu!!!!
  9. Höj turn, cappa river.
  10. Mycket fin update
  11. Alltså gillar inte checkraisa med din hand, bättre beta ut och syna omslag, men som spelat är det bäst att potta.
  12. Spelade på min under min gymnasietid och det är absolut ingen fara..
  13. Kallas Pokertracker 3 =) 60 dagar trial
  14. Jag synar om jag är FI, dock så checkar jag också bakom när hero checkar.
  15. Pokertracker 3, uppföljare på PT2 , man kollar sina stats, sessioner och har koll på hur andra spelar.
  16. Potta om pre, antar han spelar så med alla AAxx AAxxs han ställer garanterat in med TKAx , enda handen du bör vara orolig över är KKxx med två s, men potta på och dra ut för en båt om han nu skulle han dig slagen .
  17. Svårt, men eftersom han är aggresorn pre så känns det väldigt mycket som nöt när han checkraisar dig på den floppen. Hade nog foldat.
  18. Tror du itne vet vad 4bet är? eller så har du skrivit fel, du menar att ni var 4 man till flop? 4bet är annars att du höjer , en återhöjer och du höjer igen
  19. Ehmmm ser väl bra ut eftersom det är så dragig bräda, meeeen lite bättre HH nästa gång tack ^^
  20. HU Omaha, du måste spela alla händer (VPIP på 100%), samt att du tejpar för två kort ^^, börja med tre inköp på säg PLO100 och gå hela tiden upp när du har tre inköp för nästa nivå, se hur långt du klarar
  21. Omaha är inte texas, mycket svårare att spela ut någon efter flop, det är fortfarande inte bra att syna pre med frukstansvärda skithänder ur position. Ta upp någon Omahatabell kolla vilka händer du vill spela:roll:
  22. De har en 1000 dollars freeroll bara för nordiska spelare kl 21.10 nu för tiden där top3 också får plats i ett kval till bahamas.
  23. Meeeeen snälla, andra handen ta en syn ffs och omvärdera turn.
  24. slowboy

    ;-;

    Är väl självklart eftersom det fortfarande är WSOP bara att det utspelas i en annan stad.
  25. Fold Flop, som rebonius säger spelar inte din hand speciellt bra här multivägs mot 3 spelare, HU så skall nog allt in men här är du nog oftast mot två pers uppe mot ett set och ett större kombodrag..
×
×
  • Skapa nytt...