Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Hand 3 - Folda pre , som spelat folda turn.
  2. haha han som skrev via min.. Söker fanboys :D
  3. Vad tyckte du om finalen? Mvh Niko
  4. EHUM Men ja , som föregående talare säger, ner och grinda in 20k händer på NL100 =)
  5. Sålänge man balanserar upp det så :D
  6. slowboy

    EMOP Riga

    Dåliga setups
  7. Snälla, slå inte om flopp..
  8. Kul att jag måste hålla med alla om vik pre Inte min stil direkt =/ Men sen är det iaf syn , syn och syn sista gatan med
  9. Bluffar. Man ger aldrig upp en bluff
  10. Dom har ju både boss och entraction
  11. Ehm, kan ju säga att jag kände igen 95% av alla låtar och har nog hört 90% av dom
  12. Betyder mycket.. Skall inte spamma men detta är lite mer än en moralfråga.
  13. Åhh herregud... McCarlsson , du ser inte ens felet i detta va?
  14. Varför skriver du om dig själv i tredje person? Du är ju affen som haft problemen där och haft spelare som varit tvungna att böta på belopp de tagit ut.
  15. Kopierat från existenz
  16. STD fast jag väger 65
  17. En kille som var med i cops igår skrämde sin tjej med att han väntade hemma hos henne med ett hagelgevär. Denna metod rekommenderas dock inte då man kan få problem med staten
  18. Du är alldeles för bra på poker.
  19. Finns inga problem med dom skärmarna
  20. Inte rätt person som uttalar sig om det
  21. Första avsnittet var väl inte mycket att hänga i julgranen men dinosaurier är väl coolt så den kommer man följa ändå
  22. Måste vara svårt att gå i gymnasiet nuförtiden.
  23. Jag gissar på Slaktis
×
×
  • Skapa nytt...