Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. Du är så ung
  2. +++++++++++++
  3. Lettland LVL (Lats) 12.54 kr = Du valutaturar också
  4. Antingen är 30a från Dell eller två st 27or
  5. Du lever ju ett händelserikt liv iaf
  6. Och då har du tänkt vad? betfolda?
  7. Man visste ju att man inte skulle möta dig men men... köp dig typ en tröja eller nåt för pengarna och tänk på mig <3
  8. Det var nog lite högre än så vaaaaaaaaaaa
  9. Gulade det jag hade inne med, dina omahaskills är inte att leka med =)
  10. Hur går PLO200grinden Simon?
  11. VSG, filmmaterial för ikväll
  12. Hur kan du hata livet efter vad du fick se ikväll?
  13. Kanske finns nån lånehaj där ute i skogen men annars ser det dystert ut
  14. Tänkte det kunde vara rätt dagbok att ställa en fråga i eftersom ViktorH huserar här. Är dagens flickor som denna?
  15. Eller för att du är så brutalt dålig i det? Ungefär lika dålig i det som SLBG är i Omaha hilo, vet inte reglerna men vinner.
  16. FYP
  17. Ehhhhh det där är ju bara sjukt , i synnerhet eftersom det inte ens är mot samma spelare. Hoppas det löser sig iaf och det bör det ju göra med tanke på deras bevismaterial.
  18. +1 på båda och nej man börjar inte gråta som halva PF gör.
  19. Vill ha pokerresultat..
  20. Du kan ju få bli min privata chaufför en dag <3 Lönen är att få prata med mig
  21. Lär ge det några avsnitt, är ju ganska intressant koncept iaf. Man får ju lite 4400/lost känsla över det hela =) konstigt när det är J.J Abrams
  22. Kör samma grej som en viss annan gjorde, jag får 2k om du spelar över det :D
  23. Stort lycka till
×
×
  • Skapa nytt...