Japp. Det är deras första, Whatever people say I am, thats what I'm not(vilket jag för övrigt ska tatuera in på min kropp nånstans). För mig personligen är det de bästa och såklart mitt favoritalbum någonsin Och Mardy Bum är, om inte min favoritlåt någonsin, iaf top3.
Håller oxå med om att deras efterföljande två inte varit lika bra. Favourite worst nightmare var helt ok medans jag inte alls gillar deras nya Humbug. Crying lightning är riktigt bra från det nya albumet men dom andra gillar jag inte så mycket. Väldigt förändrat sound vilket är synd. Det va ju det där maniactempot i låtar som I bet that you look good on the dancefloor och when the sun goes down som va så briljant.
Och när jag ändå prata om Mardy Bum så kan jag ju lika gärna bjuda på den.