Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Är i göteborg nu. Kom igår. Har inte spelat så mycket. Lirat lite NL50 hu idag och backat 1 inköp. Sitter på min kompis kontor. Ska snart dra och käka+dricka lite. Ska bli gött. Blir troligtvis CC imorn men inget bestämt än.
  2. Antalet gånger jag har rökt nykter uppgår väl till ca 10 kanske. Feströka gör man ju jämnt men nykter har det aldrig vart riktigt min grej. Har väl mest tagit en cigg ibland när man vart sur eller när man velat dämpa ångesten. Fast nu efter allt prat om droger på heltoks vägg blev jag sugen. Så jag gick ut och satte mig på balkongen, tittade på stjärnorna och rökte en cigg. Det va faktiskt min bästa upplevelse med en cigg någonsin. Fick en riktigt härlig nikokick och jag njöt verkligen.
  3. så jävla vacker och så jävla bra http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1206025&selId=1.924472&currPage=12 Clara i denna video är det
  4. OMG va sugen jag blev. Får se till att vinna lite på poker denna vecka så är jag lätt på
  5. Fan va härligt:D
  6. Helt ok film, district9. En bra "alienfilm" iaf. Är inte så förtjust i såna annars. Ska upp om 5 timmar men kan inte sova nu. Så ska se en till film. Shrink, ett drama med Keving Spacey:roll: Men det blir säkert bra.
  7. Ja det där gick ju enligt planerna. Skön 1-0 vinst Nu ska jag se district9. Hoppas den är bra. Mitt framtida rum btw
  8. Om man regelbundet tar drogen eller gör det låt säga 3 gånger?
  9. Såg nyss säsongens första avsnitt av one tree hill. Mycket bra. Jävligt nice att det startat igen Beställde nyss tågbiljett till götet oxå. Åker kl 8 imorgon. Ska bli skönt att komma iväg. Nu blire poker edit: smileyn i rubriken fattar jag inte.
  10. Blev bara 1 turre igår och sen lite CG. Lyckades dock backa ett hav så det va ju inte så bra Ikväll ere CL!!!!!! Vi möter besiktas. Så nu gäller det att tagga. Lite synd att det är bortaplan. Finns väldigt få saker som går upp mot dom där magiska Champions Leauge kvällarna på Old Trafford. Som denna!
  11. HAHA fan va smart jag är. Har hela tiden tänkt att det är söder om sthlm. Men jag vet ju att det ligger norr. Det är ju i stort sett bara ett stenkast från min hemort åkersberga
  12. Jag måste säga att jag tillhör skaran som tycker dagens filmer är way better än gamla filmer. Mest pga jag vill ha bra underhållning när jag ser en film och det får jag inte alls i samma utsträckning av gamla.
  13. Välkommen tillbaka!
  14. Lagar lite korvgryta åt familjen just nu. Har ett riktigt gott recept(eget) som blir perfekt. Har inte haft nån lust till grind idag men nu när jag är run good så tänkte jag försöka lira lite ändå senare. Dumt att slänga bort medriggen imo. I örvrigt drar jag till en kompis i Göteborg på onsdag. Det kommer bli poker, förhoppningsvis fest och shopping. Ska även möjligtvis till CC. Vi får se.
  15. http://vet.hut.nu/?id=17
  16. Japp. Det är deras första, Whatever people say I am, thats what I'm not(vilket jag för övrigt ska tatuera in på min kropp nånstans). För mig personligen är det de bästa och såklart mitt favoritalbum någonsin Och Mardy Bum är, om inte min favoritlåt någonsin, iaf top3. Håller oxå med om att deras efterföljande två inte varit lika bra. Favourite worst nightmare var helt ok medans jag inte alls gillar deras nya Humbug. Crying lightning är riktigt bra från det nya albumet men dom andra gillar jag inte så mycket. Väldigt förändrat sound vilket är synd. Det va ju det där maniactempot i låtar som I bet that you look good on the dancefloor och when the sun goes down som va så briljant. Och när jag ändå prata om Mardy Bum så kan jag ju lika gärna bjuda på den.
  17. Säg att du skulle resa 50år framåt i tiden utan att berätta det för någon. Väl i framtiden letar du upp någon släkting till dig och frågar om dig själv utan att berätta vem du är. Skulle den personen då svara att du försvann spårlöst år 2009? Va tror du? Upphör din existens i dåtiden i och med tidsresan. Hur blir det då om du åker bakåt i tiden? Upphör ditt dåtida jag att existera eller kommer du kunna säga hej till dig själv?
  18. Vad har du att säga om tidsresor? Om du fick resa till ett specifikt datum i framtiden vilket datum skulle det vara och varför? Samma fråga om du fick resa tillbaka i tiden.
  19. Det är ju seriesäsong nu. Lär ju börja en hel drös nya serier. Någon som verkar intressant?
  20. Väldigt bra låt..
  21. Godmorgon!
  22. Lycka till! Tror som dig.
  23. Hehe ja jag har hört att han aldrig ens slår bort en passning på träning Han är sjuk den mannen. Och jag håller med. Mycket väl genomförd match mot tottenham. Rooney är så sanslöst bra just nu.
  24. Såg precis klart filmen year one. Fan va söt Juno Temple är. Blev kär i henne i den filmen.
  25. Slängde ihop en hallonpaj precis. Fan va smaskigt det ska bli att avnjuta den kl 00.10.
×
×
  • Skapa nytt...