wow den e sjuk Gör som jag, Gå ner till låga igen. Sprang/springer ju som dig speciellt på 2.5/5. Så gick ner och börja om på 0.5/1. springer fortfarande rätt efterblivet men slipper ju variansen pga nivån.
wow sjuk sesse. nice work.
Lirar du nånsin turrar på cc? jag funtar på att lira 500+r imorn och/eller 500fo på onsdag. Har aldrig lirat turrar på CC förrut så vet inget om värdet.