Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. vadå, är du missnöjd?
  2. divisionssegrarna och sen dom fyra med bäst record imo.
  3. tycker den här killen va grym oxå
  4. bra tråd(Y)
  5. jag har ändrat mig. Jag röstar på alternativ 3.
  6. hmmm alternativ 2 eller 3. Spelar ingen roll för mig.
  7. mm såg det. Får se hur saker artar sig efter week 1. Möter ju shahin i första matchen och ingen av oss är springlag just nu
  8. buffalo har för bra backup för att jag ska våga
  9. woho. GL!
  10. jag behöver en bra rb. Nån som har för många?
  11. 1-5-9-13 samma division, vilka hamna jag med?
  12. ikväll smäller det!! Sjukt taggad!
  13. agreed!
  14. sluta grinda så mycket. Man känner sig ju så lat när man läser här.
  15. Finns inget just nu. Men dom ska bygga en ny arena där så om några år kan du åka dit igen och se nfl i LA Närmaste lag är Oakland Raiders Edit: Finns säkert nåt collegelag du kan kolla på. typ lika mycket publik och bättre stämning än på NFLmatcher ändå.
  16. grattis!
  17. Haslo

    Pappa Norda

    seriöst. Du kanske ska lära dig läsa? Jag har skrivit om floppen i alla mina inlägg. Jag skrev att det va std att få in det turn i mitt första dessutom.
  18. Haslo

    Pappa Norda

    har du stege på flopp? Svar nej. På flopp har du 37% mot den rangen.
  19. Haslo

    Pappa Norda

    mena du att du ville få in det på floppen mot dessa? för isåfall är du inte favorit mot dom händerna Annars så ere inte mycket att göra efter att du träffat imo.
  20. kör billiga turrar och testa spela på olika sätt. Det känns väl som att du är aningen för tight om du aldrig haft mer än 20bbs deep i en turre-
  21. grattis till första plats i VM i exempel. ......... ............... .............
  22. tänkte samma sak. Känns väl inte direkt som ifs är den som har båda fötterna på jorden, no offense osv. Edit: gillar obv att läsa här pga att du är som du är ifs. Så ändra dig inte.
  23. det finns verkligen ingen logik i den övergången, för någon av parterna. Men hey. GL! Kunde inte bry mig mindre tbh.
×
×
  • Skapa nytt...