Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. nej förnedring
  2. jadu. Det är rätt tydligt att Evras tid som toppback är förbi. Dessutom är det rätt tydligt att Evans inte utvecklats tillräckligt för att va första backup. Sen att City va bättre på alla positioner i denna match är ju tyvärr tragiskt.
  3. nice! massor av nya artister. ty!
  4. härligt! Ska göra detsamma. håller med om att fokus ska ligga på hip hopen men valde rnb i titeln för att vissa låtar är så jävla svåra att definiera genren på.
  5. du hade bra lista. jag diggar den. påbörjade en egen. Gjorde den till Collaborative så om nån vill fylla på med lite bra hiphop eller rap så plz do.
  6. svs gillar ju att ge en såna efter monsterdagarna
  7. alltså herregud. 70 inköp med startfält på 1-4k pers kan man spela upp på en vecka eller mindre oavsett hur dålig dom man möter är. Om du blandar in massa multi table sng i din turregrind och håller dig till 2-3 dollar så kan du väl börja att sätta in 300 och se vart det tar dig. Jag menar en downswing på +100inköp är ju inte direkt omöjligt hänt och gå ner i nivå när du spelar 2-3 är väl inte så jätte lätt.
  8. känner igen det där med att man tappar motivationen när det går piss. Men spela lite cg ett tag istället. Då kommer turremotivationen tillbaka snart ska du se
  9. jag älskar honom....
  10. JAg godkänner alla trejder direkt. Visste inte att man kunde accepta dom direkt förrut men sen berätta shahin det. Jag accepta hans trejd direkt oxå. Är ju bara drygt att vänta flera dagar. Men om ni vill rösta och göra veto så kan vi väl trejda tillbaka isåfall om det skulle va så. Själv tycker jag inte den är speciellt på gränsen eller ens nära och hade den vart på gränsen hade jag låtit den stå kvar. Men om ni vill så får vi väl låta dom ligga kvar i 2 dar eller vad det är i framtiden. Tycker ju man ska kunna göra en trejd i sista stund om man får sin stjärnspelare skadad dagen innan. eller? Jag hade ju aldrig gjort den om jag inte tror att jag kommer tjäna på den. om jag tar den senaste matchen big ben spela och den senaste larry vs den senaste tebow spela så har bigben+larry=18pts och Tebow 16pts(på 1.5 quarter) Jag losar 6 i proj inför denna omgång. Jag har inte haft en enda spelare med en 20+ match (förutom bigben som då va bänkad) och jag räknar med att tebow i snitt drar in 20pts per omgång med toppar runt 26-30. Tebow snittade 22.xx pts sina 3 starter förra säsongen och larry och big ben har tillsammans denna säsong snittad 24pts.Och då jag ersätter larry med en wr som kanske snittar 6 pts lägre än honom så är ju mina förhoppningar att tebow+random wr snittar 26pts per omgång vilket ger mig ett plus på 4. Edit: tycker den är rätt långt från gränsen imo. Men förstör mitt fantasyliv mer, gör det! Som sagt, alla ni som tycker den är över gränsen får skriva här. så får vi väl trejda tillbaka. Men förklara gärna vad som avgör om en trejd är gränsfall eller inte. I det här fallet så har ju båda gjort något som dom tror dom kommer tjäna på. Se bevis ovan
  11. nice! Tackar. Ska lyssna igenom allt senare ikväll! Och pma den om det blir nån.
  12. jag ska accepta. Men först vill jag veta vad Send Ben Roethlisberger, Pit QB from QB to Steelers Send Larry Fitzgerald, Ari WR from RB/WR to Steelers Undisclosed Player will be conditionally dropped by Steelers Receive Tim Tebow, Den QB from Steelers to Bench det där betyder? fattade. så nu e den gjord.
  13. Haslo

    spotify hiphop

    Sry orkade inte leta fram nån gammal bortglömd tråd så startar en ny. behöver lite spellistor med bara hiphop/rap och om lite rnb slinker med är det inte hela världen. Det ska helst och väldigt gärna va en lista som oxå uppdateras frekvent med ny musik som släpps eller upptäcks. Dvs, inte nån som gjordes för 2 år sen och inte är uppdaterad sen dess. tack på förhnad.
  14. du har inte spelat på stars va? 100 inköp minst. Beror på hur många turrar med stora fält du kmr spela osv.
  15. du kommer få 1-4-1 i matchrad.
  16. ja det blir oavgjort
  17. Haslo

    Pappa Norda

    oj, tråkigt att höra. vila i frid!
  18. kan vi byta efter helgen? För larry och tebow har ju bye denna vecka så behöver big ben på söndag
  19. så sjukt jävla tragisk oflyt man har. Skulle värva tebow förra veckan men tänkte att ingen skulle ta han denna vecka ändå. hehehehe massa tilt borttaget. Du med Tebow vem. Du får Big Ben och Larry om jag får tebow.
  20. jag har en fyrling. Den enda kvar som behöver gå in är att boston vinner. Kan du hjälpa mig fram till vinst tack?
  21. om jag ser rätt har du 22bbs? shove pre imo
  22. turbos suger.. ...... ...... .......... ....... . . . . . . . ..........inte.
  23. mycket mer än 100 inköp iaf.
  24. gl
×
×
  • Skapa nytt...