Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. jag har hört rykten om att det här är du, stämmer dom?
  2. Är du gul?
  3. haha så sjukt spel. Jag lirade bana ett och sen stängde jag av. Har en känsla av att man kommer bli coco i huvet om man fortsätter.
  4. Haslo

    Rooney

    Riksmongon eller värmlänningar?`
  5. Haslo

    Rooney

    GL! har du vart med i tv förrut eller? Du va ju inte sådär jävla uberstel som folk brukar va i tv när dom är med första gången.
  6. du som är fishSWE va?
  7. skickade ett mail till ftp för 1 månad sen, efter att ha hört om att man kunde få RB på befintliga konton, och frågade om jag kunde få det. Dom svarade då mig att det just nu inte gick men att dom försökte hitta en lösning på det. Dom ställde mig i kö sa dom. Så idag fick jag just det där mailet.
  8. Jag skickade ett mail till ftps support för 1 månad sen om att jag vill ha rakeback på mitt konto. Så idag så fick jag besked om att jag nu har rakeback om jag signar via en sida dom angav till mig. Thnx ftp :D
  9. push. raise/syn dom andra två vet jag inte riktigt men kanske raise/fold fold
  10. blinds?
  11. HAHA, made my day!
  12. Nejdå, inget sjukt med detta. Tänker samma jag med. Har dock inte gått så långt att jag bestämt mig för att börja träna mig inför det än. Inhandlade dock en kniv för några dagar sen för att kunna skära tomater(sure?!?).
  13. sova är överskattat. Hinka kaffe och grinda 1 vecka på raken=vinna massor av pengar. Sova=förlora intäkter.
  14. om du har råd så ja. Du förlorar ju värde mot dom andra med mer marker annars.
  15. hur går det. Gulat än?
  16. svårt sjukt att bara ta EN scen från memento då hela filmen är så briljant. Känns orättvist mot dom andra scenerna.
  17. Lycka till sötis!
  18. den här blir rätt misslyckad tack vare 2.15 in.
  19. rätt bra imo
  20. 2 outs för färgstege menar han givetvis.
  21. Den översta hade jag aldrig sett men ja, fruktansvärt bra va den. Den andra ät bara för härligt
  22. riktigt bra film. Här är två andra från den.
  23. haha! Va han gay eller är du så charmig att du även lyckas charma upp straighta killar?
  24. Nice. GLGLGL!
×
×
  • Skapa nytt...