hehe man har iaf en tendens att loosa mycket mot dom små rackarna. Sen måste jag bara säga, som ett inbitet man utd fan, att du har världens snyggaste nick
lol QQ-TT J10s AQ ruter typ. Alltså jag tror han hade spelat set som han spela handen. Men fortfarande, finns alldeles för många händer och för många sär som spelat poker så foldar inte.
ok. joo då blir man ju lite mer fundersam fast skulle ha riktigt svårt att folda ändå. Känns nästan som att har han triss betalar jag av men jag e fisk så . Hade brädan vart torrare hade man kanske kunnat folda.
Inte för att jag spelat alls mycket nl25 fr på stars men testade lite igår. Måste säga att det inte va nåra som helst problem att få betalt. Kanske va jag som va run good?
Edit: btw, GL med lirandet