Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. GAH!! Loosade HU efter att ha haft han all in för vinst 3ggr och så blev jag rivrad i sista handen för mastodont chiplead. Aja 2.6k$ blev det iaf så jag ska inte klaga
  2. är på finalbord i 12.5k GTD på ftp.
  3. grattis. You deserve it!
  4. JA! allt med den är så bra
  5. Sen är den här videon inte sämre den heller. Jösses vilken spelare och jösses vilken bra video.
  6. Så sjukt skön låt. Passar perffa att ladda upp söndagsgrinden med.
  7. synd på hu men congratz till 6.5k
  8. haha ja den va sjukligt nice nu är detta ditt..
  9. Bra gjort, både i dom andra och denna. Slår på railen nu. GLGLGL!!!
  10. Rätt omoget gjort av callinstation men seriöst? Orka bry sig och göra tråd. Det var ju inte speciellt hårda ord det där. SEr ingen anledning till att man inte skulle få skriva så om jag ska va ärlig.
  11. Ska väl inte klaga egentligen då jag sprungit rätt bra på senare tid men finalbordsbubblade precis 20k på prima med JJ vs 1010 aip.....Sjukligt tungt då största klonken på länge var på väg. Är väl bara ta nya tag men just nu känner jag mig deprimerad.
  12. långlördag är svs bästa turre och en av få bra saker där.
  13. var är humorn killar. Oavsett om klyka nu tagit en bit av en artikel så va inlägg 1 väldigt kul. Vilken nyhetsblaskas framsida är inte fabrikerad eller taget ur sitt sammanhang. För att citera Adolphson och Falk "Glittrigare glim och grötigare rim och mer Arne Weise i rutan"
  14. Hahaha!
  15. Som sagt. Gör det personligt, det slår. Själv köpte jag ett slags porslin hjärtelåda i mexico. Fyllde det med snäckor och köpte ett halsband med hjärta på Och lite annant. Köp inte en grejj utan flera "små" saker. Hon kanske nämnt att hon gillar någonting sådär i förbifarten, köp det då. Massageolja är bra. Även bra för dig då det är rätt sensuellt att smörja in en bar kropp i olja Sen kan du ju köpa nåt sött oxå. En liten tavla eller nallebjörn som säger "jag älskar dig" eller "jag tycker om dig" (om ni nu inte kommit så pass långt i förhållandet)
  16. omg! GL tho! va ska du spela?
  17. bra att du är tbax imo. En av få väldigt bra och intressant dagböcker
  18. mm slaktarn med nytt konto? :
  19. vem är extacymoney från sverige som spelar 200/400 plo på ftp?
  20. vem är extacymoney från sverige som spelar 200/400 plo på ftp?
  21. va inget såg fel:ASD"!"#!"#"!#1
  22. Hehe det ska bli! Jag nickar knattelirarn. Är du sån där med superrank på beta eller?
  23. Tjohejsan! Har missat denna dagbok och din förra. Har dock sett dig på prima bland turrarna tror jag. Tror vi suttit på samma bord nåra gånger Kände igen nicket. Kommer följas GL! Edit: Och ja. Betapet samtidigt som en turre är nöten
  24. jobbba superduperklonken nu då. Going for 750k #2 hoppas jag. GLGLGL!!1
  25. folk som omedvetet slowrollar.
×
×
  • Skapa nytt...