Älskar wennemans krönikor i aftonbladet.
Såhär avslutade han dagens:
" Villa var värt poäng, men United slog alltså till i 90+3 och skickade ett meddelande till Liverpool:
Allting som ni gör kan vi göra bättre."
Turrarna igår gick väl sådär. Lirade 5 stycken tror jag. Cashade i 2. Bland annat i SCOOP $33 där jag åkte runt plats 2000. Allt som allt var det ändå en bra dag igår.
+150$ på stars. Det blev inge lir på svs.