Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Bra sagt föregående talare. Håller med om nästan allt. Förutom att jag tycker Park slog bort alldeles för mycket passningar igår.
  2. Håll dig till pokern Late...
  3. TAGGA!!!! Ikväll blire show på drömmarnas teater =)
  4. blev en till lite kortare session nu. Slutade +120kr på svs och -2$ på stars. Får verkligen inte starsgrinden att stämma just nu. Blandning av att jag springer riktigt dåligt och dåligt självförtroende kanske. På svs har jag nu uppnått mitt utsatta mål för att gå upp på 1/2 så nästa session där blir på den nivån. Nu blir det att ladda. GOGOGOGO UNITED!!
  5. ok. No cbet med andra ord. jaadå. It's gonna be a beautiful night! Jag bjuder på denna så länge: "Can Manchester United score, they always score" "name on the trophy" "And Solskjær has won it"
  6. lirade en session nu. -27$ på stars +250kr på svs. Är så sjukligt runbad på stars atm. Hur spelar vi här? PokerStars Game #26821054195: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2009/04/07 8:29:52 ET Table 'Pandarus' 6-max Seat #4 is the button Seat 1: Frankmeier ($14.05 in chips) Seat 2: SnoekieM ($10.35 in chips) Seat 3: symphonie09 ($7.40 in chips) Seat 4: haslo1986 ($14.50 in chips) Seat 5: oskaart ($10.05 in chips) oskaart: posts small blind $0.05 Frankmeier: posts big blind $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to haslo1986 SnoekieM: folds symphonie09: calls $0.10 haslo1986: raises $0.30 to $0.40 oskaart: folds Frankmeier: calls $0.30 symphonie09: calls $0.30 *** FLOP *** Frankmeier: checks symphonie09: checks haslo1986: bets $0.80 Frankmeier: folds symphonie09: calls $0.80 *** TURN *** symphonie09: checks haslo1986: bets $1.30 symphonie09: raises $1.70 to $3
  7. Ikväll är det CL. Ska bli riktigt kul att se. Tror Man Utd kommer vinna med sammanlagt 3-1. Nu på dan ska jag färga håret. Tänkte göra det lite mörkare. Sen kommer det nog hinnas med en del poker oxå innan matchen börjar. Sol idag igen. Underbart! Synd att det är lite kyligt bara.
  8. Riktigt usel dag idag. -58$ på stars blev det. Inge lir på svs. Nu blir det sängen, så man kan va uppe tidigt imorn. GN!
  9. japp du e acceptad
  10. jag brukar spela på spelarenan.se Vi borde joina samma gather!!
  11. Älskar wennemans krönikor i aftonbladet. Såhär avslutade han dagens: " Villa var värt poäng, men United slog alltså till i 90+3 och skickade ett meddelande till Liverpool: Allting som ni gör kan vi göra bättre." Turrarna igår gick väl sådär. Lirade 5 stycken tror jag. Cashade i 2. Bland annat i SCOOP $33 där jag åkte runt plats 2000. Allt som allt var det ändå en bra dag igår. +150$ på stars. Det blev inge lir på svs.
  12. hehe jag såg när du busta. Så då fick stars för sig att busta mig 30 sekunder senare
  13. NH! nu leder du över mig. Jag seglar på 60k.
  14. Hur mycket dinga han? Grattis iaf!
  15. Japp itm nu!! Jag ligger på 46k stacken.
  16. nice. Jobba på. Sjv har jag i detta nu 31k.
  17. Haha folk som skriver sånt där vet ju verkligen inget om fotboll. Finns lixom inget vettigt i det där inlägget. SUCK!
  18. haha nu blev det typ dubbel info för dig MEN japp. Den liras. Sen liras 1/4 million oxå.
  19. HAha ja, man såg ju hur stolta dom va när han byttes in. Sen när han gör mål. OMG!!! rysningar. Ja, klart du ska spela den. Jag gör detsamma
  20. Ni vet vad som ska göras. GL!
  21. +1000000
  22. Fyfaaan va skön dagens vinst är. Så jävla viktigt. Nu måste det ju klonkas när jag är på såhär bra humör. Kommer lira 33$ scoop+1/4 Million+nåra andra småturrar.
  23. Alltså den skönaste segern på hur läääääänge som helst. Så jävla viktigt. Trodde jag skulle dö av lycka när jag såg bollen gå in.
  24. Nice fold sir!
  25. ok. Det lockande med RB är att då känns det som att man får en bonus oavsett hur sessionen går. Visserligen inte så mycket men ändå. Jag tänkte försöka få in 4k händer per dag så då blir det väl ändå en del rb. Sen är jag rätt säker på att jag slår nivån oxå trots massa grinders. Fast som sagt. Värde på svs är såååå lockande.
×
×
  • Skapa nytt...