Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Haslo

    Kaffedopp

    Får man bidra med lite run good låtar? Ääää jag gör det ändå.
  2. Du är en maskin ante. Ge mig lite finalbort att raila nu.
  3. Gl! Jag är helt på din grej att 2009 ska bli ett bra år.
  4. På tal om cheerleaders. Snälla titta på 3an. Svårt att veta vad man ska ta sig till när man ser den filmen.
  5. haha kul korrekt!
  6. Sitter nu i min svinkalla studentlägenhet. Elemntet funkar inte och min ugn funkar inte. Jag sitter med 3 tröjor, långkalsonger+byxor och sandaler men fryser ändå. Nu menar jag verkligen fryser som fan. Tror knappt det kan va över 10+ här. Ska till hyresvärden imorn eller "områdesvärden". Men han är lite av ett så kallat mongo så vet inte hur han kmr svara eller hur snabbt dom kommer fixa detta. Undrar om det är någon som vet om det finns nån lag eller nåt man kan hänvisa till för jag kan ju knappt bo här. Bryter dom mot nån lag? Ska jag kräva lägre hyra tills dom fixat värmen? Elen är ju gratis så det har inte med att jag glömt nån elräkning. Några andra tips på vart jag kan vända mig om detta inte fixas jättesnabbt av dom. GAAH!!! Hoppas jag överlever tills imorn iaf. Alla tips mottages.
  7. inget antal. du kan ju ha turen på din sida på en smample av 10miljoner händer lol. universum är skapat å.
  8. tragiskt. Lider med dig.
  9. Haslo

    Kaffedopp

    gah!! du är så sick bra imo. Give me some of your skill
  10. Grattis till ett bra år både "på och utanför planen" och lycka till -09. Gott nytt år
  11. december: ~+25000kr 2008: ~+65000kr
  12. Dags att summera nu när året börjar lida mot sitt slut tycker jag. Pokerforums egna tråd där folk ska risas och rosas. Vem skrev årets bästa/sämsta inlägg? Vem är årets pflirare? Vilken är årets dagbok? Vem skrev årets mest dumma kommentar? Vem gjorde årets mest onödiga tråd?(Not this I hope) Ja det finns säkert massor av folk man vill ge lite extra glädje men en fin nyårskaramell. Hitta på din egna kategori eller sno nån annans. Feel free to motivera era svar oxå. Varsågoda! Jag börjar: Årets roligaste inlägg: "jag ska göra en dagbok om hur jävla dåliga fittkort jag får. börjar nu." REEDE Årets dagbok: Ramziz. Vem gillar inte när en sån framgångsrik spelare sitter och berättar om vilka grymma fester han fått uppleva? Sen vare även han som introducerade mig till uttrycket fuck my life, vilket jag är evigt tacksam för. Har slut på fler just nu men det lär väl komma fler. Fyll på nu.
  13. sattelit=fold Annars så all in.
  14. >Hitta extrajobb >åka till usa >Spela mer livepoker >Studera en kurs på högskolan som intresserar mig
  15. HAHA!
  16. Tidig julklapp?!?!?! GL to you! Blire nå plo spel elleR?
  17. nice, grattissss. Sjv som bustade jag 17.5k gtd på prima som 8a igår. Sjukligt tungt.
  18. HAHAHA fyfan. gratz1
  19. haha sry. trodde jag va inne i railtråden TRÖTTER <---
  20. Korvspad!
  21. Haha I Love You Trådskapare!!
  22. HAHAHA JAG ÄLSKAR POKER!!! ** Hand # 2326083683 starting - 2008-12-22 00:31:35 ** $17.5k GUARANTEE[2388261]:Table 24 [Multi Table Hold 'em] (300.00|600.00 NL - MTT) Real Money to321bo sitting in seat 1 with 30720.00 soleil2269 sitting in seat 2 with 27970.00 hdfthghfhg sitting in seat 3 with 11045.00 LasseHasse sitting in seat 4 with 5450.00 moodymary sitting in seat 5 with 2557.50 PocketKonny sitting in seat 6 with 4235.00 Dalton222 sitting in seat 7 with 15410.00 knattelirarn sitting in seat 8 with 5745.00 MOONRIVER8 sitting in seat 9 with 11942.50 teeeo sitting in seat 10 with 8070.00[Dealer] to321bo ante'd - 20.00 soleil2269 ante'd - 20.00 hdfthghfhg ante'd - 20.00 LasseHasse ante'd - 20.00 moodymary ante'd - 20.00 PocketKonny ante'd - 20.00 Dalton222 ante'd - 20.00 knattelirarn ante'd - 20.00 MOONRIVER8 ante'd - 20.00 teeeo ante'd - 20.00 to321bo posted the small blind - 150.00 soleil2269 posted the big blind - 300.00 ** Dealing cards to knattelirarn: Qd, Qc hdfthghfhg folded LasseHasse folded moodymary called - 300.00 PocketKonny folded Dalton222 folded knattelirarn went all-in - 5725.00 MOONRIVER8 folded teeeo went all-in - 8050.00 to321bo folded soleil2269 folded moodymary went all-in - 2237.50 moodymary shows: Ad, Ah teeeo shows: Ac, As ** Dealing the flop: Qh, 8h, 2d ** Dealing the turn: 8s ** Dealing the river: 3c knattelirarn wins 8262.50 from the main pot knattelirarn wins 6375.00 from side pot 1
  23. Gl som fan. Det gick ju bra sist jag raila så slår på den igen och riggar dig.
  24. Jag editerade min post, hmm konstigt att det inte står..Iaf så gjorde jag det
  25. :O:O needå skrev "ser att du dragit igång med grinden tidigt idag ante" utan att uppdatera så då hade du redan ägt mig genom att skriva samma sak
×
×
  • Skapa nytt...