Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Igår gick det sämst. Spelade väl kanske en 8-10 turrar och cahsade inte i en enda. Lirade dåligt. Så -50$ slutade dagen. Sen är det typ nåt fel på mig. Jag har dålig dygnsrytm, min kropp känns sjuk och seg och jag känner mig hängig. Lite därför det gick som det gick igår. Hade nog även feber då. Har även haft huvudvärk i 3 dagar. Hittills idag känns det lite bättre men är ju nyvaken nu så det kommer säkert förändras. Nej nu blir det att fixa lite saker. Spelar kanske senare ikväll. Vi får se. puss.
  2. ty Har idag förflyttat mig till min vän(bigshot här på pf) där vi tänkt grinda lite turrar. Tänkte rida på vågen lite. Återkommer om det blir nå intressanta händer eller djupt i nån turre.
  3. slutade på plats 54a i DD. Vinst=300$ Är okej nöjd fast hade kunnat bli så mycket mer med lite flyt och kort mot slutet Aja då jag lira turrar för 50 bucks så slutar dagen +250$ Nu blir det sängen typ. Godnatt!
  4. Ligger 37 av 99 i Dubbel Deuce på ftp
  5. grattis!
  6. GL i 10$ fo. Har railen på.
  7. Jag älskar att dra ut såna här som inte kan 3beta normalt... Full Tilt Poker Game #11770650013: The $200K Double Deuce (86272083), Table 336 - 40/80 - No Limit Hold'em - 17:23:54 ET - 2009/04/19 Seat 1: tonytaz (1,380) Seat 2: houseman29 (2,430) Seat 3: Pure Polak (3,205) Seat 4: berdyfish (12,130) Seat 5: Haslo (3,880) Seat 6: ChubbyCheeks (13,345) Seat 7: Salvomanda (3,410) Seat 8: SIBIRYAK83 (2,800), is sitting out Seat 9: Meneerbeer (2,785), is sitting out houseman29 posts the small blind of 40 Pure Polak posts the big blind of 80 The button is in seat #1 *** HOLE CARDS *** Dealt to Haslo berdyfish folds Haslo has 15 seconds left to act Haslo raises to 200 ChubbyCheeks folds Salvomanda folds SIBIRYAK83 folds Meneerbeer folds tonytaz folds houseman29 raises to 450 Pure Polak has 15 seconds left to act Pure Polak folds Haslo calls 250 *** FLOP *** houseman29 checks Haslo bets 640 houseman29 raises to 1,280 Haslo raises to 3,430, and is all in houseman29 calls 700, and is all in Haslo shows houseman29 shows Uncalled bet of 1,450 returned to Haslo *** TURN *** *** RIVER *** Haslo shows a full house, Sevens full of Sixes houseman29 shows two pair, Kings and Sevens Haslo wins the pot (4,940) with a full house, Sevens full of Sixes houseman29 stands up *** SUMMARY *** Total pot 4,940 | Rake 0 Board: Seat 1: tonytaz (button) didn't bet (folded) Seat 2: houseman29 (small blind) showed and lost with two pair, Kings and Sevens Seat 3: Pure Polak (big blind) folded before the Flop Seat 4: berdyfish didn't bet (folded) Seat 5: Haslo showed and won (4,940) with a full house, Sevens full of Sixes Seat 6: ChubbyCheeks didn't bet (folded) Seat 7: Salvomanda didn't bet (folded) Seat 8: SIBIRYAK83 didn't bet (folded) Seat 9: Meneerbeer didn't bet (folded)
  8. Är tillbaks i Borlänge nu efter en helg hemma. Blev utgång i fredags vilket blev rätt lyckat. Lördagen blev dock ett helvete. Så bakis som jag va då vare längesen jag vart så orkade inte gå ut. Idag så fick jag ta det sena tåget hit vilket har gjort att jag inte hunnit göra speciellt mycket. Sen förlorade ju United oxå vilket va synd. Men kan faktiskt ärligt säga att jag inte bryr mig såå mycket om fa-cupen när vi har ligan och CL kvar. Det va nog för det bästa att vi åkte. Nu kan vi ta dom andra två titlarna istället. Har precis startat upp Dubbel Deuce på ftp och ska även lira en 2$ turre. Så tänkte chilla med dom två turrarna, raila en kompis och sen se om det blir nåt annat. Gl to me.
  9. haha söta ni är. Lirade 1 session NL10 på dagen och sen en session NL25 senare. Gick 2.5 inköp plus på NL10 och 2 inköp plus på NL25. Så dagen slutade på +75$. Just nu sitter massa folk i mitt studentrum och förfestar och gör mitt liv miserable. Jag har inget att säga till om. Dvs att dom ska gå. Är så trött och festosugen och eftersom jag ska till sthlm imorn blir det no partying tonight. Fast lite mer poker ska jag nog spela när dom gått.
  10. haha ni tror? 10$ på ftp=bild
  11. Riktigt underbar dag igår. Hade en känsla av att dom skulle fixa det. Idag blir det nog bara grind på ftp. Tar en liten paus från svs på några dagar nu då det gått så dåligt där. Åker tillbaka hem till mitt ursprung imorn då min syster fyller 18. Så vi ska ta med henne ut i storstockholm. Är inte alls sugen egentligen men man får väl lov att offra sig på hennes 18års dag. Får se när jag åker tillbaka hit. Antingen lördag eller söndag. Så det blir inge spel innan dess iaf. Efter idag dvs.
  12. Alltså vafan. Jag vill oxå supa, grinda och va utomlands. ÄCKEL! =) Fortsätt lägg upp mer bilder. Det är niceee!
  13. Haha!=) Alltså ROOOOOOOOOOOOOOOONALDOOOOOOO! Min vecka är räddad. Sen vilken skillnad i försvaret när Rio och Vidic spelar tillsammans. Nu mår man bra.
  14. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Så jävla underbart. Fyfan va skönt. Så jävla lycklig. Och vilket mål. Tack Ronaldo. Tack Manchester.
  15. Slängde in ett tips nu på 20kr 4-1 till united Nu blire fest boys!!!
  16. mm vi behöver nån som kan sätta skräck i motståndarna Avslutade precis min session. På svs så gick det piss för jag kan inte vinna där just nu. Gjorde 2 st riktigt snygga folds som gjorde att jag "bara" gick -280kr. Jag hoppas min motrigg på svs vänder snart för jag orkar inte förlora mer där. På ftp så gick jag +17$ på NL10. Ett tag låg jag 3.5 inköp plus men donkade bland annat bort ett inköp den sista handen. Dagens lolhand. VA gör killen? Ogillar han pengar? ***** Hand 999896318 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 15 april 2009 17:36:39 Anna 51 (Vanlig /Cash Game ) Plats 4: haslo (193.53) Plats 3: FarmerTed (97.57) Plats 5: Ke_X_eN (273.71) Plats 2: Locoloco (125.43) FarmerTed lägg LM 0.50 haslo lägg SM 1.00 ** Giv ** haslo [Kr, Eh] FarmerTed [N/A, N/A] Ke_X_eN [N/A, N/A] Locoloco [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Ke_X_eN Syna 1.00 Locoloco Syna 1.00 FarmerTed Lägg haslo Höj till 5.00 Ke_X_eN Syna 5.00 Locoloco Syna 5.00 *** Flop(Board): *** : [Kh, 5k, 2h] *** Bet Runda 2 *** haslo Satsa 8.00 Ke_X_eN Syna 8.00 Locoloco Syna 8.00 *** Turn(Board): *** : [Kh, 5k, 2h, 6s] *** Bet Runda 3 *** haslo Satsa 20.00 Ke_X_eN Syna 20.00 Locoloco Lägg *** River(Board): *** : [Kh, 5k, 2h, 6s, 10s] *** Bet Runda 4 *** haslo Satsa 40.00 Ke_X_eN Syna 40.00 *** Showdown *** : Rake: 3.98 Totalpott: 155.52 haslo [Kr, Eh] Par i kungar Vinst: 0.00 FarmerTed Lägger mig Vinst: 0.00 Ke_X_eN [6h, 6r] Triss i sexor Vinst: 155.52 Locoloco Lägger mig Vinst: 0.00 Sen dagens fold. ***** Hand 999869483 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 15 april 2009 17:02:14 Adam 4 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: Aisha (194.54) Plats 3: haslo (201.00) Plats 7: kungbulan (138.10) Plats 8: gudentor (227.67) Plats 9: Dalahesten (99.00) Plats 2: jedeje (204.27) Plats 4: PKR_BOY (54.00) Plats 5: big_ante (287.06) Plats 6: nettis9 (14.32) Plats 10: marcushj_ (138.23) jedeje lägg LM 0.50 haslo lägg SM 1.00 ** Giv ** Aisha [N/A, N/A] haslo [Ds, Dr] kungbulan [N/A, N/A] gudentor [N/A, N/A] Dalahesten [N/A, N/A] jedeje [N/A, N/A] PKR_BOY [N/A, N/A] big_ante [N/A, N/A] nettis9 [N/A, N/A] marcushj_ [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** PKR_BOY Höj till 3.00 big_ante Lägg nettis9 Lägg kungbulan Syna 3.00 gudentor Lägg Dalahesten Lägg marcushj_ Syna 3.00 Aisha Höj till 10.00 jedeje Lägg haslo Syna 10.00 PKR_BOY Syna 10.00 kungbulan Lägg marcushj_ Syna 10.00 *** Flop(Board): *** : [9h, 3h, 2s] *** Bet Runda 2 *** haslo Passa PKR_BOY All-in 44.00 marcushj_ Syna 44.00 Aisha All-in 184.54 haslo Lägg marcushj_ All-in 128.23 *** Turn(Board): *** : [9h, 3h, 2s, 6r] *** River(Board): *** : [9h, 3h, 2s, 6r, 8k] *** Showdown *** : Rake: 8.59 Totalpott: 335.37 Aisha [Ks, Kr] Par i kungar Vinst: 335.37 haslo Lägger mig Vinst: 0.00 kungbulan Lägger mig Vinst: 0.00 gudentor Lägger mig Vinst: 0.00 Dalahesten Lägger mig Vinst: 0.00 jedeje Lägger mig Vinst: 0.00 PKR_BOY Lägger mig Vinst: 0.00 big_ante Lägger mig Vinst: 0.00 nettis9 Lägger mig Vinst: 0.00
  17. Jag har inte fått nåt mail med lösen än-
  18. Fick mina pengar från svs idag. Så har satt in på ftp. Nu blir det en session på både svs och ftp. GL to me.
  19. haha Lol
  20. Håller med. Jag har matchen på datorn och kollade nyss på den. Det är den bästa matchen jag sett Ronaldo göra. Jag kan inte hjälpa undra om han nånsin blir så bra igen. När han kom till united va han för egoistisk, sen mognade han och blev en världsspelare. 06/07 och 07/08 tycker jag han var outstanding just då han på sånt perfekt sett kombinerade sin fart, teknik och sitt lagspel. Nu har han blivit alldeles för egoistisk igen. Fast det har väl lite med Uniteds spel att göra oxå. Dom har inte alls samma fart som dom senaste säsongerna. Mycket mer stillastående spel vilket oxå märks i antal mål dom gör. MEN nog om det nu. Ikväll får helt enkelt bli kvällen då United hittar hem igen. Do it the MAN UTD way imo. JAA FÖR FAN NU TAGGAR VI!!
  21. haha ja det är sant. Men då va väl smith en en park på extacy då Nejdå men hela united hade så hög press i den matchen att det va vackert. KAnske överdriver Smiths prestation lite men I just like him.
  22. Laddaaaaa, Tagga, Kom Igen Nu.
  23. haha egentligen inte men Alan Smith mot roma va som en terrier på extacy. Jösses va han sprang. Jag är så jävla laddad inför ikväll nu. Jag blir inte mindre laddad av detta heller
  24. nice mendi! Ser ju bra ut i både turbon och 109$. GL!
  25. Beror på vart du spelar. På prima kan du nog spela alla upp till 25$ om du har nån vidare understanding med turrepoker. Men eftersom du säger att du är nybörjare så borde du kanske spela så billiga du kan hitta. Bara för att lära dig. Annars brukar väl folk säga att 100 buy ins är i det lägsta laget. Då jag antar att du satt in 1000 dollar som du har råd att förlora så tycker jag du ska spela så pass billigt/dyrt som känns komfortabelt. Lycka till!
×
×
  • Skapa nytt...