Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Gör en lag kallad ipredlagen.
  2. hehe man har iaf en tendens att loosa mycket mot dom små rackarna. Sen måste jag bara säga, som ett inbitet man utd fan, att du har världens snyggaste nick
  3. ord! Eller så drar dom ut med sina runner runner färger. btw: va nickar du på stars? eller det kanske du inte avslöjat.
  4. sug mig. ok?
  5. eller varför inte den här.
  6. Den här är den bästa just nu
  7. exakt sådär känner jag oxå.
  8. synd. Sry för att jag jinxa dig =)
  9. lol QQ-TT J10s AQ ruter typ. Alltså jag tror han hade spelat set som han spela handen. Men fortfarande, finns alldeles för många händer och för många sär som spelat poker så foldar inte.
  10. GL har rail på dig nu vilket brukar betyda att folk klonkar.
  11. grattis som fan till klonken. Rätt nice start på DB;n =)
  12. joo jag vet. Alltså det känns ju som en triss. Men som sagt. Jag är fisk så jag ställer. Nån gång kanske jag lär mig att folda där
  13. ok. joo då blir man ju lite mer fundersam fast skulle ha riktigt svårt att folda ändå. Känns nästan som att har han triss betalar jag av men jag e fisk så . Hade brädan vart torrare hade man kanske kunnat folda.
  14. GL weddie har rail på dig.
  15. jag skulle ställa. Han har väl drag jätteofta?
  16. GL to you sir!
  17. Haslo

    Kaffedopp

    Nejdå. Jag tror på dig. Du kommer vinna idag!! ;D
  18. joo men tror blindsen foldar rätt ofta ändå. Sen får du ju spela i poss Gl!
  19. syn pre bara? fast jag vet inte.
  20. Så kan man ju oxå göra. Varför inte lixom.
  21. Inte för att jag spelat alls mycket nl25 fr på stars men testade lite igår. Måste säga att det inte va nåra som helst problem att få betalt. Kanske va jag som va run good? Edit: btw, GL med lirandet
  22. sover du?
  23. HAHA lol
  24. Äntligen en dagbok som verkar intressant. Gl=)
  25. Gå till doktorn!!!
×
×
  • Skapa nytt...