Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Får man fråga vad du nickar på SvS? Inte du som är MOEDARN?
  2. hoppas verkligen du får spö på krogen nästa gång du går ut!
  3. check-raise hade kanske varit att föredra och försöka reppa nöten. betta OOP med K8 där känns kallt imo.
  4. Härligt ska bli kul att följa någon som skriver om live-grind! GL
  5. Haha ellerhur..tråkigt slut dock!
  6. Aa verkligen, frustrerande när teknikprylar inte funkar.
  7. Hahaha sick!
  8. Tycker det blev dålig stämning i den här dbn nu. Njut av den här bruden istället och må bra! / The Devil
  9. Tack, slapp jag säga det själv!
  10. Ofan, rätt slitsamt yrke för knäna va?
  11. Sjukskriven? Jag som trodde du va heltidsproffs!
  12. Samma här..så sjuk festival! Tanken är att dra dit nästa sommar..
  13. Tungt, det är så det ska vara! Antar att du hört talas om Tomorrowland? Om inte checka in denna video:
  14. Np dude! Avicii är house om något, helt klart en av mina personliga favorit Dj's. Lyssna och njut nu!
  15. - there u go!
  16. Låter riktigt nice! Vart kommer dom andra stoppen bli? Tycker inköpet är perfekt för oss icke-highrollers.
  17. Grym, den tackar jag för om inte annat!
  18. TGrinder

    baros

    Är boken värd att köpa?
  19. Lyssnar du på house? Har en grym lista isåfall..
  20. Ny månad, nya möjligheter! GL i December..bra början!
  21. +900 @ Svs
  22. Såg i början när ni 4-tabla 5-10. Trodde du skulle köra över honom, hoppas det blir en rematch imorgon då! Jobbig syn han gör river Lever gott i Thailand annars?
  23. Hur gick HU-matchen mot EL__HEFE, hann bara se ett par minuter sen var jag tvungen att dra, men det var bra underhållning..smällde friskt!
  24. Va? Nej..gratis pengar från FI syftade jag på!
  25. Haha tack för kaffet! (:
×
×
  • Skapa nytt...