Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Gå in på flikarna "Tourney - Private" då hittar du Poker SE WCOOP#18. ID 603816131
  2. Aaah sweet! Tack för tipset.
  3. Ok, litar på dig! Tack för hjälpen.
  4. Inte så haj på datorer! Gjorde en chansning och bad min flickvän gå in och lira ett par händer från Frankrike och det verkade fungera det lilla hon spela. Tyvärr torska hon pengar men det var det värt.. Förhoppningsvis har dom inte blockat ip:et tills jag kommer dit. Mvh
  5. Det är det jag tror dom gjort, såg en tråd på twoplustwo och där sa dom att det inte gick att spela ifrån Frankrike på Svenska pokersidor. Vill dock veta till 100% vad hur det ligger till innan jag åker iväg. Mvh
  6. Får väl försöka här istället eftersom eran support inte har svarat på min fråga efter 20 timmars väntan. Frågan lyder: Är det möjligt att spela på Svenska Spels pokerklient från Frankrike(Toulouse)? Hört rykten om att folk i Frankrike enbart kan spela på franska pokerklienter och att dom blockerar allt annat. Mvh
  7. Någon som har koll på om det fungerar att lira på Svenska Spel från Frankrike(Toulouse)?
  8. Skulle allt annat än att garva åt ClarkKent89. Trycker man in 250 000 händer på 1 vecka(!) och grindar sig upp till SuperNova-status genom micronivåer + ett kontrakt med Team PokerStars Online. Så är det hatten av alla dagar i veckan!
  9. Underbart, så jävla klockrent skrivet! Räcker med att läsa det där sen är man såld på Malta.. AVIIIIIIIIS.........
  10. Turn decision i guess..
  11. Sviker du Upplands-väsby? Buuu..
  12. GL! sK8 is gR8! d:-]-<-<):
  13. Faktist, hade vart kul att se om han springer lika bra vid borden som på tennis courten! (:
  14. Haha SJUKT rolig imo!
  15. Någon som har koll på om Nadal kommer spelat något event?
  16. Hur kommer det sig att du rekade Celta?
  17. Bara psykiskt, grinda på så löser det sig!
  18. 7 mål
  19. Någon kunnig som vet varför min HUD på Pokerstars helt försvinner när jag sitter och spelar Sng's? Någon typ av inställning jag glömt? Funkade perfekt ett tag sen när jag drog upp 5-6 bord så skippade HM(HM1) att visa HUD:en på 3-4 bord. Vad gör jag för fel? Tacksam för hjälp! Mvh
  20. ramboo90 krossade ju KK idag så han tog igen det han förlorade mot johanna22 och lite till skulle jag tro.
  21. Håller du till på Sharps något? GL förövrigt!
  22. Hahaha, han verkar otroligt smart den där adz!
×
×
  • Skapa nytt...