Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Hur kan "sexyterran" ligga på samma poäng som oss som tippade in rätt antal mål för Brasilien när spelaren i fråga har 2-1 som resultat? Edit: Nevermind!
  2. Tror du missförstår mig, har inget emot 200bb-bord..tvärtom! Vad jag försöker säga, är att deras argument om spelaransvar varken förändras till det sämre eller bättre vid auto-rebuy (samma gäller 200bb).
  3. Och ni anser inte att 200bb-bord är motsägelsefullt i erat tänk kring spelaransvar menar du? Förklara gärna skillnaden mellan 200bb-bord och auto-reload när det kommer till spelaransvar.
  4. Antar att fler med mig har noterat det men under fliken "Vi går vidare" så kan man välja vilka 2 lag från gruppen som går vidare. Det är sen innan klart, efter att ha gissat hur grupperna slutar. Så ganska märkligt att ett sånt alternativ existerar kan jag tycka. Grymt taggad för övrigt!
  5. Hahahaha! + på den faktist!
  6. Emil hinkar öl som om en kvinna, borde få straffrakea pga det.
  7. Har man ett ut ris så ska man även ge ut ros när det förtjänas! Ett lyft från gårdagen och bra mycket mer intressanta spelare vid bordet. #Succé
  8. Kan inte annat än att hålla med corgi, så över hypad tillställning. Stängde ner efter 5 min. #Fiasko
  9. Skickar gärna en hälsning till dealern som heter David, hälsa från TG!
  10. Lycka till! (:
  11. -31K
  12. Bump
  13. dubbel (double)
  14. Why do du use engelska word i your meningar?
  15. Strålman räknas inte eller?
  16. Kom till Stockholm så kan jag mordhota dig!!! Nu är jag sjukt arg!!!111EEetttEtttTvvååå :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: Bättre kan du xxxxxx..kom igen nu!
  17. Jag är på, (90% säker).
  18. Visst är det så, formulerade mig lite väl klumpigt kanske. Var inte menat som något otrevligt. Grafer är såklart skoj, men douchebag-stories är det mer underhållningsvärde i. Med vänlig hälsning, Trogen läsare
  19. Att bara posta grafer finner jag personligen inget underhållsvärde i. Skulle man kunna få requesta lite fler douchebag stories från fyllan (nykter fungerar alldeles utmärkt också)?
  20. Haha..åh herregud vilken tragisk trådstart!
  21. TGrinder

    #Dennis

    Finns betydligt sämre än honom, men jag håller med om att han är otroligt ojämn. Hans personlighet väger dock upp för det! Fin seger för Rangers inatt för övrigt, hoppas folk spelade dom då det va ett fruktansvärt överodds.
  22. TGrinder

    #Dennis

    Tror du på elefanter som flyger också? Fleury är nog, utan att överdriva en av NHLs sämsta målvakter.
×
×
  • Skapa nytt...