Gå till innehåll

SasaMatic

Guests
  • Innehåll Antal

    1 039
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av SasaMatic

  1. haha hade inte skrivit klart pga annat runtom men ja det måste vara han
  2. bo-hane spelar ju ändå 31/20 med 3.6% 3bet över mina 2.5k händer men tight är han =) mr supreme möjligtvis?
  3. den är extremt kall oavsett likt du vet : P
  4. 5/10 holdem +~14.5k -47k händer 2.5/5 holdem +~5k -13.3k händer 2/4 holdem +~2.5k -820 händer 2.5/5 PL holdem +~5.3k -600händer PLO +~9.2k -6k händer totalt: 36 786kr på 68k händer
  5. Brief månadssummering här med =) Har fått spela plo 2.5/5 sen i fredags och det har varit roligt och gått bra. Har gått rätt segt bbmässigt på holdem så var skönt med lite variation. =) 5/10 holdem +~14.5k -47k händer 2.5/5 holdem +~5k -13.3k händer 2/4 holdem +~2.5k -820 händer 2.5/5 PL holdem +~5.3k -600händer PLO +~9.2k -6k händer totalt: 36 786kr på 68k händer
  6. 200bb obv
  7. wtf puni, nickbytet?
  8. haha, rätt säker på det jag med
  9. haha så underbart supervärde
  10. snyggt =) ditt nick syns på två ställen
  11. och railar plo
  12. hämtat tillbaka men visst har den varit det =) peakade 34.5k för över en vecka sen tror jag. backade 240kr å¨350 händer vid fyratiden, nu är jag full =)
  13. 33k upp för månaden nu igen efter att ha vunnit 4.8k på 900 händer efter lunch, fick en del av det från vår finaste herr gran =) ska grinda lite till nu, uppe i 57k händer för månaden på 107h, gogogo
  14. tack för tipset =) samma med mig som för chofritz fast utan gymnasieexamen...
  15. i första handen är det obv han i sb vs min bb =)
  16. gah, skriva om texten, iofs inte särskilt jobbigt upp 7.4k på 850händer mellan fyra till halv sex, sprang finfint =) Dom första tre händerna är mot samma fina reg, utspelade sig över 13 min =) I den sista som är största förlustpotten hade han som muckade en diskussion mot vinnaren att jag borde ha lagt min hand, haha
  17. 1.4k upp på 2k händer ikväll, tråkigt med stängning när det är så fint värde. gonatt =)
  18. 3k upp på 1.4k givar nu. hundtrim imorgon, spännande =)
  19. j10s etc asw =)
  20. gah, idag spelade jag bra men det gick inte därefter. back 4.4k på 1.1k händer en ruta per spelare tvåtablare som jag hamnade hu mot, kanske 20 händer blev det tot dåligt reg som lirar 100bb lr ibland 150 tror jag. bör jag ge upp nr5? tror nästan att jag kan hitta viket river i 6an men mot honom under den här sessionen tror jag inte det. väldigt stdlinje ofc? och så största vinsthanden obv =) tvättstuga och mat på schemat, kanske blir mer spel ikväll men tveksamt. ska avsluta månaden fint nu =)
  21. 2.7k upp igår på 2k händer. nu ut med peps sen lite lir tror jag =)
  22. yes det som slår dig är ju i princip bara AQ-AK med tanke på hans straightforwardness innan, ännu mer riktat åt bara AQ
  23. tråkigt det här. jag har förmodligen lirat mkt mot dig när jag spela plo. har du lust att outa nick? försök koppla bort pokern och lycka till, du fixar det
  24. fan vad drygt, hade fyllt i listan och sen så försvann den... kunde inte komma in på pf igår när jag skulle uppdatera, var ute sen. tre riktigt äckliga sessions dom tre sista. kommer händer sen
×
×
  • Skapa nytt...