Asså, egentligen har jag inte något problem med check/synd mot många aggresive spelare. Han kommer sitte där med sin A8s o tänka "ooh, om jag går all-in nu kan jag reppa färgen asbra. Kommer nog inte vinna vid SD överdrivet ofta heller. Han kommer lägga sig med hela sin range! Jag ÄR ju ett geni!"
Men ah, bara mot aggresiva/spewy regs.
Dessutom är det ju inte direkt så att det finns massor med value i att betta här. Nästan omöjligt för honom att syna med AJ här, eftersom vi reppar ett set/2pair/flush så bra. Självklart, om han är duktig, och du är aggresiv, kommer han inse att det är ett bra ställe att bluffa, meeen, meh.
Förresten, finns det nåt ställe där man bara kan snacka skit med andra svenska regs som spelar samma nivå typ på det här forumet? (600nl-1knl) Skulle va kul o träffa lite bra svenska spelare.