bra start, kunde blivit en bra en, men icket
^$grafen, Ongame/stars började bra men slutade i bajs
^SEK, svs började åxå bra men slutade i semibajs
^€, eurogamesen gick lite bättre iaf
förra månaden slutade exakt likadant istortsätt med 100k$ rushen på 5/10 10/20 sen donka bort (aka äckligaste runbadsen) på 25/50 på nån timma ^^ var lagom nöjd och kände monstermånad på G när jag va upp 120k$ på <25/50$ efter första 2-3 sessionerna nu i april trodde inte det skulle gå likadant igen, fick lite hybris på 25/50$ skotten och fastnade lite sedan, trött på att faila over/over på ~25/50$+ish skotten men "nosebleeds" (om man ens räknar 25/50 50/100$ till nosebleeds? dunno) doomswitchen bör väl släppa så småningom förhoppningsvis , ska inte whina går bra för mig under 25/50 men sprungit kass i skott senaste året nu på 25/50+ man börjar bli semiless då man möter många spelare som man krossar både HU och SH på lägre nivåer för att sen torska allt på skotten ^^ oh well
edit: back 50k sek live och back ~5k$ i turrar ish åxå!
så slutade väl en 200k sek i det röde