Gå till innehåll

Longple

Members
  • Innehåll Antal

    275
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    2

Allt postat av Longple

  1. ps in before aina knackar på
  2. Uploaded with ImageShack.us dollz 2/4-5/10 nöjd med både resultat/volym gött med en bra månad under ett bajsår som detta
  3. första lilla plussmånaden sen i mars typ 200k sekish mvh ~350k$ från peak 2012 <3 *320k
  4. jag kikar in o spelar turren åxå, som bomans +1
  5. rekomenderar boman för first time users, han är snel. bor åxå i umeå, 3/6-10/20 dolls atm tips: träna inte på medley, sämsta och mest random öppettiderna i sverige. om du ska joina cykelkulturen fixa 10 cyklar i stöten så räcker dom en säsong. var inte rädd för cykelingemar, han kommer inte skada dig. pizzan på robertos på teg e nice, rek även björkens kebabpizza på haga. krogen stänger redan kl 2 och weedet suger här. GL
  6. styra upp åtminstone 7.5/15$ eller 8/16$ eller liknande som mellanting borde rullas decently iaf tycker man, förstår att det blir svårt med zoom för 25/50+. är så jävla soft att slippa waitlists och att "alla delar lika på allt" inget fuzz med att det bara är 5% av spelarpoolen som vill starta bord osv och slipper allt om att ingen ens vill spela 3-4 handat och liknande älskar fan zoom
  7. fixa zoom 7.5/15$ eller nåt som täcker för 5/10 och 10/20
  8. hur ser det ut med planer på att köra igång högre nivåer för zoom än 2.5/5$?
  9. alltid kul med cosmopolSM, "valterteamets" coverage (1+ på boman) + alla trevliga människor som samlas snart kommer min första CC turreklonk! mvh
  10. hoppar på tåget åxå copypastear brevet, har även hänt att han kommenterar hur den sämre spelaren ska spela, tex "folda han har färg" eller liknande obv är han inte kapabel till att tolka sådana situationer spec bra men det är rätt irrelevant, man ska bara inte lägga sig i precis som i livepoker imo om man inte är med i handen själv bra initiativ jimmy! bör kanske även tilläggas att det såklart inte är samma heltok som postar här på pokerforum, ifall någon var osäker över det! edit: nabbes ringde även till svssupporten just kring det här för 1 år sen ungefär och dom sa att dom skulle se över saken men inget hände. skärp er nu svs
  11. finns massa trådar om detta här så vitt jag vet redan
  12. bra start, kunde blivit en bra en, men icket ^$grafen, Ongame/stars började bra men slutade i bajs ^SEK, svs började åxå bra men slutade i semibajs ^€, eurogamesen gick lite bättre iaf förra månaden slutade exakt likadant istortsätt med 100k$ rushen på 5/10 10/20 sen donka bort (aka äckligaste runbadsen) på 25/50 på nån timma ^^ var lagom nöjd och kände monstermånad på G när jag va upp 120k$ på <25/50$ efter första 2-3 sessionerna nu i april trodde inte det skulle gå likadant igen, fick lite hybris på 25/50$ skotten och fastnade lite sedan, trött på att faila over/over på ~25/50$+ish skotten men "nosebleeds" (om man ens räknar 25/50 50/100$ till nosebleeds? dunno) doomswitchen bör väl släppa så småningom förhoppningsvis , ska inte whina går bra för mig under 25/50 men sprungit kass i skott senaste året nu på 25/50+ man börjar bli semiless då man möter många spelare som man krossar både HU och SH på lägre nivåer för att sen torska allt på skotten ^^ oh well edit: back 50k sek live och back ~5k$ i turrar ish åxå! så slutade väl en 200k sek i det röde
  13. wtffffffffff
  14. ^ ongame kunde blivit en bra månad men var tvungen o sumpa allting med -55k$ på sämsta 25/50$ skottet på slutet -12k$ i % köp svs/stars knapt lirat men lite back på båda så typ breakeven för månaden zzz
  15. samma här med både sms spammet + telsamtalen
  16. +1 lol
  17. ahh så det var du på återseende!
×
×
  • Skapa nytt...