Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. :shock: :shock:
  2. Mycket bra förslag. Gärna kombinerat med min ide om att notsen står under/över staden när man för muspekaren över spelarnas avatarer.
  3. När man visualiserar en HH från en turnering, varför är inte hålkorten visade förrän när rivern faller? Alltså även om 2 pers e AI pre så ser man inte hålkorten under reprisen.
  4. Är ju inte direkt ont om böcklingar som säljer stjärten heller i pattis..
  5. En del, men inte i närheten så mycket som pf.nu`s Nana-expert. Kolli, vart fan är du när man behöver dig?
  6. Testa Nana nästa gång då. 3-4 våningar med snusk.
  7. amen va fan, dina egna ord Jag tycker pattaya var bäst för att dom hade många stora klubbar, barer och strippklubbar everywhere.
  8. Nana plaza, soi cowboy och patpong. Där har du dina barer o strip.
  9. Slänger väl in den här då från "Vi hade i alla fall tur med vädret" för att få lite balans. http://www.youtube.com/watch?v=nF9wNwfbc9w 2 minuter in utanför systembolaget. Skulle nästan vilja posta hela fimen som ett favoritklipp
  10. 5 minuter in när sarah ska fly med hissen. Fick fan gåshud i biosalongen.
  11. Den här älskar jag, måste sett den en miljon gånger. Coooooontact! O sen gör vi landningsbana för en 747a mitt i djungeln
  12. http://pokerforum.nu/forum/off-topic/45756-vaeska-foersvunnen-vid-flygresa.html
  13. Något som skulle dra igång i solna http://pokerforum.nu/forum/livepoker/52475-live-spel-i-solna.html
  14. Fungerade alldeles utmärkt. Tackar!
  15. Nån som pratar portugisiska här på forumet och har lust att översätta två meningar?
  16. Kommer upplösningen hur det gick snart?
  17. Du kan se allas muckade kort vid show down i stars HH`s förutsatt att du sitter vid bordet o deltar i handen.
  18. Bumpar mitt eget inlägg. Sitter o svär över detta krångel igen nu
  19. Eller 3,252 millions. Satan va många det blev!
  20. Skiter i det här nu, helt ospelbart.
  21. Verkar som sajten börjat röra på sig igen nu. Tur det, började likna VM i fiasko det här.
×
×
  • Skapa nytt...