Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Jag trodde jag mådde dåligt.
  2. Jag har blivit blåst på 20k sek nu av en snubbe. Om nån är jävligt bra på att få fram vem och vart han är betalar jag bra. Har tillgång till telefonnummer och sparade msn-konversationer bara. Har inte tid att ta tag i detta, ska på hultsfred och vara dyngrak i en vecka. Men PMa om ni kan hjälpa
  3. Instasyyyyyyyyyyyn
  4. Inlägget är väl inte det minsta varken spydigt, överlägset eller motsägelsefullt?
  5. GG

    Smaksensationer

    Jag berom ursäkt för det korta testet. ALla matvaror med potential försvann och tröttheten blev överhängande. Nya försöka i morgon, godnatt
  6. Allt jag äger.
  7. Mm, check känns bättre där. Och syna alla riverbet ungefär
  8. Bästa rubriken nånsin?
  9. Mvh J nutsen
  10. Upp $72k på onlinegrind, mestadels NL1k och en del NL2k Back €7k på livespel i Barcelona. Mål juni: Spela så mkt som möjligt, men har ganska mkt annat planerat så det blir nog inte speciellt mkt spel i juni.
  11. Det är för att du är så förbannat psykstörd, dapine.
  12. Oj jävlar. Sjukt strongt gjort! Idag var det €500 event, men jag sket i att spela det. Hade ingen lust. Imorn går sista eventet, som är en 200 unl rebuysattlit till WPT barcelona som tydligen går i höst. Får se till att klonka en plats där. Kan semisummera resan lite då den snart är över, live har gått riktigt dåligt. Runt €3k ner på cashgame och €5k på turrar ungefär. Däremot har onlinegrinden gått jäkligt bra, plussat runt $20k under resan så det känns helt ok ändå. Har varit en riktigt skoj tripp och har fått några nya sköna psykstörda pokervänner, jäkligt skoj!
  13. Goolarn, är din avatar vad jag tror det är?
  14. Hej morfar, Detta skall bli otroligt intressant att följa! Lycka till!
  15. Omfg förbannade jävla äckelspanjorer
  16. NU Ttror jag viswseligen alla ni är vektaja fiskar så, cheers.
  17. Happ, ute efter ett antal timmars spel. Hur fan ska man kunna vinna när man inte vinner en jävla coinflip i världens mest riggade stad? Inte för att man vinner sina 70/30 lägen heller, men men. Dödar tilten med en döner kebab och några coca cola. Det är tamefan så det knullar i munnen.
  18. På pokerpages står det att den börjar 17. Fast vet ej om det stämmer.
  19. Nyss vaknat och ska börja ladda upp inför 2k eventet idag. Blir bara jag och Dawwe som spelar den från vårt gäng - de andra ska kolla på fotboll. Sick. Känns som att det är dags att hitta klonken nu, är än så länge runt €5k back på casinot men plus totalt med tanke på att onlinegrinden har gått rätt bra. Jobba Gretko och Dawwe!! GOGO
  20. Bääh, det sket sig. Åkte med AK mot 44 på 15de plats eller ngt
×
×
  • Skapa nytt...