Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Synar jag så tänker jag absolut inte vika mot en push. Det är ju vad jag vill att han ska göra om jag synar.
  2. FI SumoEatsTofu verkar vara stabil, rätt aggro kille som lirat högre en hel del och verkar ha gått ner ett par snäpp nu på senaste tiden. Vi har battlat en del under sessionen och han varit ganska flitig med sina 3bets pre mot mig. Jag har synat en del av dem och bland annat bluffat arslet av mig i en 5,5k pott nyligen. Han har inte synat mina raises pre speciellt många ggr tidigare Andra mongot är bara en vanlig shortstackande idiot. Texas Hold'em $20-$20 NL (Real Money), #540,328,896 Table Sir_Shankly's HE, 3 Jul 2007 11:04 AM ET HERO was dealt , , Seat 1: J nutsen ($2,390.50 in chips) Seat 3: Tirzau ($2,348.50 in chips) Seat 4: SumoEatsTofu ($5,242.40 in chips) Seat 9: poltok ($480.50 in chips) Seat 10: bruks10 ($433.50 in chips) ANTES/BLINDS SumoEatsTofu posts blind ($10), poltok posts blind ($20). PRE-FLOP bruks10 folds, J nutsen bets $70, Tirzau folds, SumoEatsTofu calls $60, poltok calls $50. FLOP [board cards ,, ] SumoEatsTofu bets $188, poltok bets $410.50 and is all-in, J gör vad fan då? Sumos hd känns ganska starkt viktad mot drag samt en del stål, men 99 och JJ slår han förmodligen om med i princip alltid. Fold? Syn och syna eventuell push från Sumo? Push?
  3. Grattis Dawwe! Kul att det rullar på!
  4. Hej Är det någon som kan rekommendera ngt schysst hotell i Oslo, gärna nära Vallehovin Stadium. Samma visa i Helsingfors, nära Olympic Stadium Helsinki. Wi-fi och schysst roomservice är kravet Ska ut på en liten metallica-trip och se dem i Norge, Sverige, Finland så jag behöver stanna några nätter i varje stad.
  5. Jag blir väldigt förvånad om du har edge mot honom om du postar denna handen.
  6. Ja, det var roligt, he he he heeeeee heeee. För helvete
  7. Eller Mulholland drive.
  8. Fostra din image, pöjkjävel!
  9. Har sett bild på mig själv ätandes en vildsvinskebab - men eftersom bilden var från hultsfred har jag ingen aning om ifall det var gott.
  10. Han är bara törstig, tur att det är onsdag.
  11. Speciellt om man inte begriper nånting överhuvudtaget själv.
  12. GL i vegas Dawwe! GOGO
  13. Kebabofil, Mvh Pontus
  14. Luden Tå.
  15. Mm, färgstegar är grymt bra händer!!!!
  16. Utan read kan du inte folda denna på 6-manna heller, herr sopa.
×
×
  • Skapa nytt...