Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Ja på nåt vis har korven blviit medlurad. 3h sömn blev det i natt och kroonan kan nog intyga hur emop1-full man var. Tack på förhand, ses i helvete
  2. Vbeeeeeeeeestefaer, jei ka n iiiiiiiiiiicke siiiime. he he he det kan iiiige jei heller
  3. Puss Och Fiull
  4. Alla är välkomna till watz på grindhelg med start nu. Har fått förmånen att byta lösen på alla hans konton inför natten men sen blir det SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL. Räknar med att Kroon kommer.
  5. Mvh Etta på bestpokers braglista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
  6. Insåg att jag inte varit full sen jag var i Vegas så ändrat på det nu. Standard ensamförfest med sprit, onlinebj och spelningen från San diego -92 i dvdn. Bättre än så blir inte en start på en barkad utgång i underbara Ludvika. Ses i Väsman!
  7. GG

    Padrinos

    Kungliga updates osv. Mvh Oscar
  8. Idiot Edit: Inlägget varnat //Crappy
  9. Lycka till med såväl kinesmaten som readsen ikväll Jensa!!
  10. fel snubbe
  11. Brände av ett pass jag också. Plussade fint. Hoj
  12. Ja han är fin den där killen, skuttar runt bland alla regs och kör några nävar. Gick bättre för mig dock he he he
  13. End of tråd Mvh Jens Janes Jadbäck
  14. Btw, skypade med tågrånarn idag. Inte riktigt greppat storheten i det hela men det kommer nog
  15. Bra skypat kroon, dåligt hackat men ack så bra fylle-smsat! Mvh Korf
  16. Och ja, jensa, du är KUNG
  17. Klart det kan förekomma fall där vi har information som gör att vi kan ta ett explobeslut men det finns ju ingenting som ens är i närheten av att peka på det här så jag förstår inte varför ni påstår det
  18. Eller är det Ola som är ert facit för det var ju då du Jennez började gå igång och riva om apor och grejer. Fick du en aha-upplevelse när Ola berättade att om en spelare checkdegar turn i livepoker har han bara nuts i sin range? Jag förstår inte och är väldigt nyfiken att veta hur ni tänker. Edit: jag spelar som Reboniuson mot apan
  19. Fan, det är så jävla sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt Ni har informationen att handen utspelades live, därför vill ni betfolda turn och börjar bjäbba och göra jämförelser där vi möter en apa som visar sina kort. jag vet vart ni vill komma med er liknelse men det finns ju ingenting nånstans i hela denna tråd som kan få oss att på nåt vis ens vara i närheten av att kunna göra nåt sjukt exploantagande att fi bara kommer checkdega turn med nuts. Måste vara svårt att vara man över 25 och spela livepoker mot er.
  20. Det jag inte förstår är var ni hittar readen på honom att han bara shovar triss+ på turn helt plötsligt. Det är ju bara helt absurt och taget ur luften
  21. gretko vs skånetrafiekn 1-0! De tog tillbaka bötern jag fick och bad om ursäkt för äckelkärringens agerande. GULD
  22. gretko has gone såväl micro som explo. Here we go
×
×
  • Skapa nytt...