Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Casha aldrig ut Edit! Om du inte är trött och vill sova
  2. GG

    Rooney

    Även om jag hade haft 100 färger i min range här hade jag synat alla
  3. Pre är det sämsta nån nånsin kommer göra på pf
  4. emop1 om smekt: "ja men han är väl en sån där som gör fel i exakt alla spots?"
  5. Snyggt spelat smekt!
  6. Jag drömde att jag dödade en snubbe sen ångrade jag mig så mycket att jag högg av mig foten med en yxa Sen kom bandidos och skulle döda mig när jag skulle åka till mamma och berättat att jag huggit av mig själv foten tilt
  7. Kom 4 i en pokertävling! :D Den gav nästan lika mkt som cg-backet :D
  8. [x] hamrar på f5 sen jag vaknade
  9. Oki, nästa. Kör från vänster till höger obv
  10. GG

    .

    Chris Putnam
  11. GG

    .

    Nej vi behöver inte definera det alls :putnam:
  12. GG

    .

    Vore jävligt sjukt om vi leder väldigt stort mot random regs knapp3brange mot CO med AJo
  13. Mitt tåg gick 1337, true story Fakedit: nästan
  14. All Krooooooooooooooooooooooooon
  15. upP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  16. GG

    Padrinos

    Nåt annat än checksyn turn är kallt.
  17. Löjligt sjukt att inte försöka ta degen
  18. Själv spelade jag chickenleaderpotter i exakt alla turrar jag spelade ungefär. Förlorade alla. Cashade i 3 turrar, typ nytt rekord. Dock 380 dulls tot. Mvh
  19. Jag vann grytan för övrigt. Och unibetspons. Mvh
  20. River du upp nån sutarjäveln mike? Mvh Ryssarna
  21. Dra åt helvete emilio, man slutar fan aldrig förvånas över hur extremt sjukt dum i huvet du är. Om du inte hade varit så vidrig hade jag lidit med dig.
  22. GG

    Padrinos

    After loosing 1 million euro maybe i learn something sometime
  23. GG

    Padrinos

    Fick mig en rejäl uskällning av en turk igår här i prag när jag straddlade när vi var 3handat. I NO WANT TO ACT FIRST PRELFOP sa han, han var small blind osv i fattar
  24. hej smekt Jag är ett barn på några vårar som har svårt att göra mig förstådd på internet. Tror det har att göra med att jag särskriver. Hur gör man?
  25. det kan man säga
×
×
  • Skapa nytt...