Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Bump
  2. Ta mer tram! 500 mg så sover du nog guldigare än du nånsin gjort ska du se. Mvh Husdoktor emop1
  3. + :SS
  4. GG

    Rooney

    pretty fkn standard i denna bransch
  5. Frenetisktttttttttttttttttttttttttttttttttt
  6. I morse var jag ute på mission. Got called. Mucked and said uuuuuuuuuuuuuh
  7. Duzak är kung.
  8. wb gl osv
  9. ..........
  10. För övrigt, när vi var i Kroatien så drog vi till Le meridien i split där turren watox yrat om hölls. När vi kom dit fråga vi om det fanns några lediga rum och tjejen sa att det enda dom hade var superiorrummen med havsutsikt. Kostade bara 480 euro så jag vände på klacken och gick. Dock är jag Guld-kund på SPG-hotellen (hidden osv) Så hon säger att hon kan ge lite rabatt eftersom jag är en sån bra kund hos dem. 350 euro kläcker hon, jag säger nej fortfarande för dyrt. Då frågar hon hur mkt jag kan tänka mig att betala. Under 200, hon raisar till 240 och jag synar Hur jävla skumt är inte det? Stå och pruta på ett jävla femstjärnigt hotell Fakeedit: Funderar på att dra till cannes imorn
  11. GG

    .

    Ak-handen är jättestd
  12. Hej Nej, du verkar alldeles för snygg cool och häftig för mig. Dessutom är jag för gul för touren Mvh Lars Ohly
  13. Micke Norinder slutade på en andraplats och Poker.se fick sig en intervju med honom strax efter att han åkt ut ur turneringen. Andraplats i Malmö Open 2010 – kommentar? Det känns bra. Jag ville ju givetvis vinna när jag kom hit med en tredjedel av markerna, men det känns okey att förlora mot Paul. Hur har turneringen känts för din del annars? Jag har nog aldrig haft ett sånt dåligt kortsnitt, har haft ett fåtal stora pocketpar men annars nästan inga händer. knack...
  14. GG

    Rooney

    Haha killerwolf... Det är såklart megaskandal att instruktören beter sig om han gör och borde bli av med licensen omedelbart.
  15. Hej! Varit i kroatien en vecka på lite semester. Guld. Nu blir det en session som avslutas på måndag morgon. God lycka till er andra
  16. [x] A
  17. Vill beställa en delivery av det där hem till spelhuset LA. Kan det ordnas? Betlar 3 tusen eller mer sålkart
  18. GG

    .

    Alltså hur fan mår ni? Breakeven i en månad och ni gråter? Är ju för fan ren jävla njutning om man lyckas att inte backa
  19. +1 död
  20. Ahh, nickar Isildur2 på alla sajter. Party och ipoker spelar jag mest på. Mvh KungKroon från gretkos konto
×
×
  • Skapa nytt...