Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. 150k per uttag
  2. Sista handen du vill ha i betrangen är denna. Det är så dåligt att jag vet inte vad
  3. WP, nästa gång blir det en jäger med jäger. Och supergrattis kenti!
  4. Hej Jag mår skit1
  5. Planerar att komma tvåa tydligen!
  6. att spela 30k händer utan att förlora en pott
  7. Fan vad nervös jag blir, knappt hämtat mig sen jag träffade dig och izy senast. Ser fram emot morgondagen med skräckblandad förtjusning! Mvh Kroonildur1
  8. Hur hamnade du där? Nåja, jag kommer runt 1830 är jag där. HOJ
  9. Folk undrar var du är arnan..
  10. Din variant såg mycket simplare ut Björne! Ska börja använda den!
  11. Sjukt grymt. Dessutom är han så jävla lik jkkman
  12. GG

    PE + Ume

    +1 även ett i stjärnfittans liv iklädd björndräkt
  13. GG

    PE + Ume

    Hahaha guld
  14. GG

    .

    Dålig read limmet
  15. Par-intervju med smekt och flugan imo
  16. +
  17. GG

    PE + Ume

    HAhahahahahhaha jorre.
  18. Faan vad grymt kung
  19. Fan vad jag mår konstigt nu mårman1 fattar. Hej då
  20. GG

    .

    Knacka flopen
  21. Sjukast av allt var att jag vann henne i ett lotteri i amsterdam på casinot nära bulldogcoffeshopen
  22. Det blev en tjej på 37420 euopeiska gram jävla fetto. Men skoj att bli farsa såklart
  23. hehehehendon
  24. Hej Dengalne! tänkte bara tacka för dina videos på pokercampus!
  25. GG

    Padrinos

    Jag spelar om jag inte är portad samt om den inte krockar med SPTn
×
×
  • Skapa nytt...