Alla som vill vara med skickar $50 till clintbygget (thefman) på pokerstars.
Sen när man vinner skickar han vinstet till en.
Lätt som en plätt
Det där stämmer faktiskt inte. Alla skickar till mig. Sen vinner jag och behåller allt!
Japp vi kör separata omgångar än så länge. Ligan kommer i Januari, typ. Och när vi känner att vi är tillräckligt många samlade runt starttid så ropar jag ut ID till den turneringen som skall spelas. Alla ID kommer stå listade på förstasidan hela kvällne. Allt på stars.