Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. haha vilket jävla guld
  2. skit som är onödig är 7 mål om dan och proteinshakes
  3. känn glädjen när du får lasta in 2k kcal för fan
  4. med så limiterad info herofoldar jag aldrig i universum här första gången.
  5. japp då hade han vart en framgångsrik midstaker. tänk om ba
  6. med trillskes argument så borde random bluff öka markant å andra sidan, vilket viktar tillbaks vågen
  7. tror detta har väldigt lite med saken att göra. Mvh BeenThere89 inte fan tänker hon "det här var mig en ful rackare, honom ska jag para ihop med min älskade syster". känns som GTO är att avböja med motiveringen "hon är inte min typ" och sen rada upp lite drömegenskaper precis som tjejer gör nu för tiden utan skam: "han ska va brandman med biceps som arnold, tatuerad från krysset till pannan osv osv"
  8. analysis mvh briljerar89 btw är limiten död än?
  9. ok detta fick mig att vilja söka vidare i ämnet. kan även bocka av ett till symptom efter passet: gastroenterit. så det är ju lite scary om det nu inte bara var ett sammanträffande (min read var att det förmodligen var skagenröran). körde en vilodag och på't igen igår utan påföljningar. har dock kvar denna rethosta som försvinner under dagen men gör sig påmind innan läggdags. och jag med flera i min omgivning har också erfarat/observerat fenomenet hulkpowers innan sjukdom.
  10. tack för omtanken, kunde ju ha varit en ovetande idiot, jag är dock bara idiot. så jävla svårt att låta bli träningen ibland bara
  11. ah känner igen mig allt för väl. hade haft minifeber under natten och slemmig i halsen under dagen. drog ett pass och låg sedan med oregelbunden puls i ett par timmar
  12. trodde länge att pengarna var min största morot men har fått erfara dåliga år sedan dess. upptäckte då att min livsstil förändrades väldigt lite utav plånkans form (well sällanköpsvaror blir kanske mer av en hägring än något annat). och självklart kommer motivationen att svalna till och från under årens gång, gäller bara att aldrig ge upp helt. bryt ihop och kom tillbaks. finns otaliga knep för att jobba in motivationen igen: levla i stakes, volymjakt (dont do it. leder alltid till psykbryt), stacka investeringar, bli bäst osv.
  13. alkohol är ju en annan bov
  14. jo precis man tacklar ju ett felformulerat problem (problemet är ju inte att för många vinner, utan att för få förlorar/depositar) från fel håll.
  15. vilka och när? ska ev dit med lite IRL'are+pokrare
  16. http://www.highstakesdb.com/3112-interview-with-gordon-gekko-bestpokercoaching.aspx inte PFs gekko va? ser ju sjukt scammigt ut
  17. fyp
  18. kan tillägga att när jag säger "går lika bra" så menar jag viktnedgång/styrketräning och inte direkt hälsa. tränar främst för det estetiska, sedan för att det är kul och sist för hälsans skull.
  19. jag menade inte att folk medvetet ger sig in i destruktiva dieter av ren dumhet. självfallet får man utgå ifrån den infon/reads som ligger tillhands för stunden. annat vore resultatsorienterat. har själv testat IF, low carb-upplägg, nöta 8 mål/dag osv osv. man blev ju smått euforisk när man upptäckte att det går lika bra att käka endast ett jumbomål/dag som att harva keso varannan timma.
  20. tycker man ska köra med en trial&error approach och se hur man mår på olika dieter. känns ganska bortkastat att försöka leva "optimalt" efter dagens mest håsade studie, för att ett år senare upptäcka att nu var det visst en ny studie som var GTO att följa.
  21. thefman

    flugan

    helt sinnes
  22. lite det jag menar. knacka AK tex borde ju va småmysigt imo
  23. +1, kvinnor är objekt (very srs) edit och ser sig själva i grund och botten som objekt
  24. tror att mannen tänker mer logiskt. vänskap med motsatt kön och kommunism må vara fina tankar i teorin, men knappast applicerbart i praktiken. kvinnan å andra sidan har sin naivitet som styr på tok för mycket. se bara i videon när en kvinna får frågan: "så tror du inte att din killkompis gillar dig i smyg då?" och det liksom tänds en glödlampa. en man med lågt testo eller obefintlig erfarenhet kan ju lätt tycka att motsatta kön kan leka best friends 4 evah, medans mannen som genom egen erfarenhet (behövs inte ens sample size, variansen är låg) kan dra slutsatsen med hjälp av logiskt tänkande att det faktiskt inte är möjligt, eller för den delen vettigt.
×
×
  • Skapa nytt...