Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. sommarjobbade på medicon village i 9v så det är inte heltid, skulle inte direkt säga att jag lever på poker heller, det är en extrainkomst bara, har ju pluggat senaste 5 åren (ett års studieuppehåll för MTT-satsning dock). Så till våren blir det förhoppningsvis examen och ta sig an arbetslivet på riktigt!
  2. Efter en 12dagars fylla spenderade jag söndagen skakandes med delle och måndagen var bara minimalt bättre. Börjar nu åter bli människa och såg på mitt löneutdrag att jag får 8 loppor mer än jag räknat med så eftersom de pengarna aldrig funnits lägger vi det på semester. sitter och ska boka en frankrikeresa atm med 3 nätter i paris och en 6-7 nätter i Lyon, priserna är ungefär same same men finns lite olika bolag att välja medan så tänkte i ren profithunting kolla om någon här har koll på de olika.. Easyjet & Norweigan går bort antar jag för de e väl lågprisbolag där man betalar extra för allt.. utöver det så finns det SAS som jag antar är fine, men efter en snabb googling så såg jag att airfrance ska ha gratis dricka på sina flighter, obv ett decent plus för en törstig man som flyger själv en fredag, dock inte gjort djupare research men om nån här har input om airfrance tar jag gärna den, hittade följande: "Yes; they claim they are the only ones to serve free champagne in all cabins." Obv är gratis skumpa att föredra över halvtrötta pilsner på ett SASflyg men är de övrigt franska av sig kanske allt annat är misär? So, Airfrance eller SAS, vad säger panelen? edit: min kanske not so facit källa för alkoholen: http://maphappy.org/2012/07/wine-the-ultimate-list-of-airlines-that-serve-free-alcohol/
  3. haha du är så fantastiskt jävla vidrigt odräglig, älskar de <3 borde kanske ta mig en sväng till piteå och göra kaos nån helg, är rätt sugen på att få träffa Bo-Hane och bjuda honom på thaibluffé
  4. känslan när man får nudes av folk av sjukt snygga vältränade personer man känner kl 02:30... ... känslan när det är 070 som skickar dickpicks
  5. Absolut, jag tror dock du missförstod "heroin" grejen, jag tog tillfället i akt och spelade på mitt svs nick, var denna baren i Lund vi besökte och de serverade sina absinthshots med en spruta (utan nål) som man fick spruta i munnen. de har överlag väldigt roliga lekar med alla sina shottar, här är en video:
  6. skulle vilja påstå att Trilske är en av de skönaste människorna jag träffat IRL, ViktorH hade med den pojken på valborg och han får A+! i betyg av samtliga i dekadensligan <3
  7. tack för alla svar och tack till blomski för länken, vet inte hur pass PK det är men bryr mig inte avsevärt heller men hade nog kunnat pynta 1k/dagen för att slippa att ha med henne att göra, någon form av aura som gör mig sjukt obekväm när det kommer till henne.. @markus800 vi har ju pratat en del och jag hoppas att du fått bilden av mig som en någorlunda vettig person, angående droger så spelar det ingen större roll för mig, inget jag behöver för att varken må bra eller dåligt utan mer av ett intresse till helgen, samt inget som händer speciellt ofta, däremot tycker jag det är ett fruktansvärt intressant samtalsämne och en känslig punkt för många och därför tilltalar det mig att diskutera
  8. tog mig an expressen i en rent hypotetisk situation där jag tycker att missvisande mediarepresenation leder till ett horibelt samhälle, vi är väldigt glada i att kritisera SD och liknande parti för minsta lilla fel men artiklar som denna får flyta igenom flödet fritt, diskutera gärna: http://www.expressen.se/omtalat/en-tablett-med-ecstasy-forstorde-16-aringens-liv--nu-vill-hon-varna-andra/ mitt bidrag: "Expressen Det nyhetsvärde ni erbjuder börjar sjunka nästan lika lågt som aftonbladet. Tycker ni på fullt allvar att detta är en rimlig artikel? http://www.expressen.se/…/en-tablett-med-ecstasy-forstorde…/ Detta är ett citat från första raden i er artikel: "Efter en fest där hon och tre andra tjejer testat tabletter som de trodde var ecstasy fick de åka i ilfart till sjukhus" Jag tog mig friheten att fiktivt skriva en liknande artikel som inte är lika PK: "Socialdemokraterna-förstörde-48-åringens-liv-nu-vill-han-varna-andra/ Efter att ha röstat på socialdemokraterna blev den 48-årige mannen från lund styckmördad av en seriemördare, nu vill han varna andra; "jag röstade på socialdemokraterna sen samma kväll blev jag styckmördad av en psykopat, eftersom jag inte gillar socialdemokraterna drar jag slutsatsen att det är deras fel." seems legit. Att det går åt helvete i världen är till största del ert fel. med vänlig hälsning, bitter gammal man. PS: er "tidning" borde ligga under fantasyavdelningen." vill tillägga att jag inte är den bästa på att skriva samt att jag är en 70a vodka deep så yeah.. gg..
  9. såg en länk på facebook på nått thailuder som ser ut som ja, ungefär vad jag kalla henne, som söker pojkvän som vill betala 1k/dagen för att hon ska "göra sina kvinnliga tjänster och föda hens avkomma" enligt egen utsago, dock tappat bort länken men tyckte detta var fullkomligt tragiskt och ser gärna att någon postar en länk till hennes youtubevideo här. edit: thailuder är ett synonym för beteendet är överlag ganska ointresserad av vart hon kom ifrån och sådant behöver inte påpekas antydde mest beteendet med vänlig häslning jimmy.
  10. haha men för fan, du känner ju mig, de där var väl inget märkvärdigt, betett mig ganska väl denna helgen bara frågat om gängknull med 4-5 tjejer och enbart gängat en persons flickvän, tycker ändå jag betett mig bättre än vanligt..
  11. åååh sånt här gillar jag, är portad från ett par klubbar för jag gjort liknande! Hade rekommenderat att göra en empirisk undersökning som du vinklar extremt mot att ge dåliga hints mot dem, fritt fram göra undersökningar med frågor och då kan du pitcha saker i stil med hur dålig servicen är osv.. kasta sedan in att alla som deltagit i undersökningen kan vinna 20 trisslotter eller något så kan du spy hur mycket galla du vill över ett bolag bara genom att vinkla frågorna
  12. Jo men senast jag var väldigt öppen med allt fanskap blev det en ganska rejäl backfire irl så av den anledningen finns de inget intresse för det : ) Ska försöka slänga upp en låt om dagen eller nått liknande, anser jag e ganska decent på att hitta ny skön musik och lägger rätt mycket tid på de så förhoppningsvis någon som uppskattar lite nya musiktips. Inleder med att reka denna dängan av Ortal Israel:
  13. är nog väldigt mycket värre än vad jag reppar men orkar inte outa för mycket för offentligt så bjuder bara på de lugna sakerna = ) absinth på spruta går att få på shotluckan i Lund, bara för att, dönno...
  14. Hej bordsbenet, tack för att du skriver. Igår fick jag inte mitt giftsvärd besmutsat av en ung mö, men jag njöt gott av alla videos där ditt bordsben vart i munnen på en dotter. Drack en flaska dovrekt själv, valde att blanda den med saft och vatten, sedan hittade jag absinth på spruta på shotluckan, sen var de svart. Drog diverse charmiga pickuplines igår med, jag tror den sämsta var "hej ursäkta min polare här är polis... han tycker du ser olagligt bra ut" bra kväll iaf, nu laddar vi om med några dovrektgroggar innan taxi till bolaget, hälsa din kärring att hon är mkt charmig när hon väser att hon är 16!
  15. hade en nykter period, varade ungefär en dag...
  16. tog en halvtimma och backtrackade hela playlisten för settet (jodå här ställer man upp!) 1. Charlie XCX - Break The Rules (TWIIG Bootleg) 2. Exodus & Tom Enzy - We Don't Give A (Original Mix) 3. A Billion Robots - Crazy (Original Mix) 4. Major Lazer & DJ Snake Feat. MØ - Lean On (Henry Himself Bootleg) 5. Sean&Bobo X A Billion Robots - Sick (ANARKEY Remix) 6. Matt Zanardo - MADHOUSE (Original Mix) 7. MCD & Castaneda x Bassthunder - Rebellion 8. Colours - Kayoed (Original Mix) 9. A Billion Robots - I Call This The Bounce 10. A Billion Robots, Ryan selsenik & Bass Motive - The Kraken (Original Mix) 11. EXODUS & RIVERO Feat. Matthew Steeper - FLAME [Taking Me Over] (Original Mix) 12. EXODUS - F-ck This Track Up 13. TWIIG & Tall Men - It Feels Right (Original Mix) 14. Magtfuld, Lasse Godtkjær & Chris Jacobs - Take Me Away 15. Kasum feat. Megan Hamilton - Complicated (Avril Lavigne Cover) 16. Thomas Gold Feat. Bright Lights - Believe (LoaX Remix) 17. MOTi - House Of Now (Joe Ghost Remix) 18. SoFA - Gaslight (Original Mix) 19. Furn&Bmo - XCV 20. LoaX ft. Joshua Swerin - Young And Wild (Original Mix) 21. Lady Ocean & Zade - Lynx (Original Mix) 22. Sean&Bobo x A Billion Robots - Sick (Original Mix)
  17. vart rätt berusad när jag drog igång session så skrev inte av tracklist, måste lyssna in mig och stämma av låten där men detta är iaf Complicated remixen: Kasum feat. Megan Hamilton - Complicated (Avril Lavigne Cover) är complicated mixen : ) edit: samt obv tusen tack för uppskattat
  18. man tackar! ska försöka bete mig mindre satan denna gången så man slipper lägga 20timmar på att redigera 4000 inlägg till en punkt á la slaktavfall
  19. Dagens mix: https://soundcloud.com/heroinhero/dj-dovrekt-kaboom-live-set Tidigare mix i Names ära: https://soundcloud.com/heroinhero/dj-dovrekt-nameheroism Hiphopmix åt Lepidus: https://soundcloud.com/heroinhero/djdovrekt-drunk-afternoon-session får la få in något med mat med antar jag så rekar följande: Hemmalagade köttbullar på högrev med hemmagjord tomatsås högrev för köttbullar, i med rödlök och knaperstekt bacon gör tomatsås från grunden på färska tomater, köp en färskpasta eller gör egen om man orkar, på med basilika på toppen, ät, må bra, grisplussa.
  20. Tillägger dovrekt referensen, det är bolagets dworek vodka som jag och speltorsk har börjat dricka pga namnet, började väl i Umeå om jag inte är fel på det med att vi skulle dra några flaskor av den dyraste sen bara äh va fan vi tar den billigaste och så fick vi nån magisk fylla på det och efter det kör vi bara dworek vodka som speltorsk började utala dovrek, lite fiffigt så började vi kalla det att bli dovRekt så yeah, därifrån det kommer. Bifogar bild, mvh full.
  21. Känslan när man mestadels skriver i names db i avsaknad av sin gamle rackare till db. Blir ingen legendarisk insats med dekadens och allmänt fanskap här utan tänkte väl mest posta av min skit som jag droppar i names dagbok annars. Vad man kan förvänta sig: Diverse soundcloudlänkar bland annat mixar jag slår ihop själv samt lite goa låtar osv. Mat som blir vettigt, är till skillnad från pokerborden en fena i köket... händer jag checkraisar; kommer enbart posta händer där jag går checkraise. Well, that's it typ.. la precis upp en ny mix på soundcloud så slänger upp den såfort den gått igenom där. Hanäääh haaj!
  22. Namehere.. för i tusan varför är du inte hängd som din far... Namehere.. för i tusan, vad gör du med ditt liv, du bor fortfarande hemma och jag har aldrig sett dig med en annan kvinna, eller karl för den delen... Namehere, för i tusan.... sluta slita i spaken varje natt, vi hör dig även när vi sover och vi vet att det inte är skrivbordet du hissar... Namehere för i tusan... varför har du ingen flickvän, Malin har redan betat sig igenom hela sverige medans du sitter här och vevar skrivbord.. mammsen blir lissen bubben... Namehere, hur går aktierna? mammsi behöver nya tuttisar... I can do this all night <3 No pun intended osv, love ya bro!
  23. Nej.
  24. Aldrig förstått varför man vill ha höj/sänkbart skrivbord? lite kontroll över erektionen så löser de väl sig själv?
  25. samtidigt kommer ingen ihåg en fegis, on topic igen dock så kan du ju alltid be speltorsk fråga sin mamma om hon kan skriva ut ett par testiklar åt dig name, torskie e väl ändån skyldig dig en tjänst så
×
×
  • Skapa nytt...