Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Helt klart en möjlighet. Skulle leda till ytterligare lite förvirring kring "Vem fan nickar egentligen Bjolle? Vem nickar Bjoelle?" etc.
  2. Sen när ansåg du det vara negativt?
  3. Jag hade nog valt "MajkDajm" som en liten hyllning till allas vår MikeTime.
  4. Kan tycka att förstainlägget gärna bör innehålla en presentation i dagboksdelen?!
  5. Jag hade med min gamla hund "Bubben" dit förra gången, gick utmärkt. Stundtals åt han upp någon tjejs skor, stundtals låg han TotalFyllos knä.
  6. Han sitter mitt emot mig. Vi kollade för 1min sen hur han låg på reserven
  7. Kolla anmälningslistan nu och ser "schtek-bjoelle" sen när fan blev jag schtek? Jag är möjligen schmek-bjoelle, men inte schtek.
  8. Wohooo!
  9. Du snuddar vid det riktiga svaret. Han är "pojken som inte ville växa upp",
  10. FYP För att inte håra ner
  11. Har utfodrat hesten med hamburgare. Han ser glad ut.
  12. Nu ska jag strax hämta hesten. Sen ska jag kamma hesten, ge han hö och vatten. Sen ska hesten springa bra.
  13. När ska vi jobba in smeknamnet "Pokermorfarn" på Jarne?
  14. gnägg gnägg gnägg! SPRING HORSEY! SPRING!
  15. Hädanefter behöver du inte redovisa resultat i dbn, du kan skriva: "Imorgon köper jag (ölnamn)"
  16. Trodde det var Älg-ölen man ville köpa då, dvs 7,5or
  17. Såg också det, tänkte kommentera. Insåg sen att jag själv köper dom
  18. Sup inte upp all profit nu
  19. Det är han också.
  20. Duktig spelare, bra hest.
  21. Risk - reward.
  22. Wp wp min hest!
×
×
  • Skapa nytt...