Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Jag äter ingen allergimedicin. Gjorde det förra sommaren med goda resultat. Desvärre är ju laktos bland det vanligaste man fyller ut medicin med. Då jag är laktosintolerant fick jag istället rännskita . Möjligen kan jag ju kombinera laktosintoleransmedicin med allergimedicin, det har bara kännts för krångligt, så får väl skylla mig själv. Är verkligen en pest eller kolerasituation.
  2. Jag skype/teamview försökte hjälpa crappy, men verkar verkligen vara ett vansinnigt problem. Lite googlingar visade ju dock att gemensamma nämnare med andra som hade problemet är vmware.
  3. Äntligen springer vi bra igen Nöt att du inte spelade fullt schema igår.
  4. Kul. Är ni även sugna på lite Poker innan musiken börjar någon av dagarna? Annars får ni väl bara besöka "Bjoelles kingdom" för en flaska rosé
  5. Den 14-16Juli återuppstår min älskade Hultsfredsfestival. Tänkte att man kanske kan få ihop någon härlig turneringshistoria till några öl om det är några forumiter som ska drägga sig i dagarna tre?
  6. Jag har relativt bra koll på turneringsutbudet på de flesta nätverk och tror desvärre det mer eller mindre bara är Stars som har det du efterfrågar.
  7. Där sa du något riktigt bra! Ta tillbaka turneringen ett par moment så det blir mer djupstackat men att vunna marker tidigare faktiskt gynnar en. Jag ser sjuka situationer uppkomma som det är nu. Hur det blir sit-out i 7h för att det är 0vinning för någon att spela en hand. Typ.
  8. Ptja, bara halva läppen är uppsvullen. Pratar vi hela mig skulle jag nog behöva 10-15st av henne för att fylla min kroppshydda.
  9. Jag passar på att än en gång lägga in kritik mot det upplägget. Jag ger credd för att du försöker hitta nya varianter, men jag tror fan inte detta är "the shit" .
  10. Kan bara instämma med TF i ovanstående. Crappy var en riktig stjärna igår. Vid flertalet tillfällen upprepa han samma sak, om och om igen. Jag hade tänkt åka ner till Polisen idag för att skaffa nytt pass. Men just nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. För de som inte känner till det är jag oerhört allergisk mot mygg/knot/andra jävla skitinsekter. Betten jag får svullnar som bölder. Jag har fått ett bett på läppen. Jag har hängläpp. Ser ut som en halv Kissie, typ.
  11. Fast att ligga bra till är ju inte = att vinna turneringen. Precis som att "att ligga dåligt till" inte är = att åka ut som nästa person. De formler som många siter använder vid sådana här incidenter är de närmaste rättvisa de kan komma.
  12. Wild West? Köp in för precis hur mycket du vill
  13. Ser inte varför bloggaren ifråga skulle ha koll på hur de blir med spelarnas pengar. I nuvarande läge känns det som spekulationer av alla de slag svävar runt mest överallt. Bästa är nog att förlikas med tanken om att pengarna är borta, men blir så inte fallet är det en glad överaskning.
  14. ;P Hade du inte köpt en villavagn kunde du lagt pengarna på lite roliga resor. Men men, alla gör vi våra val.
  15. Dåså, ses där din göttegris!
  16. http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/65317-alderney-drar-licensen-foer-full-tilt.html#post1622123 Finns redan en tråd om det.
  17. Vi pratade om det för typ 1h sen!? Senil!?
  18. Förstår situationen. Anar tyvärr att det blir svårt att sålla fram den relevanta riktiga informationen i all det som lär skrivas kommande timmar/dygn/vecka.
  19. FYP För vi har varann...... Det seriösa svaret är väl att det här är väldigt nytt, typ under en timme nytt. Tror vi får ha lite is i magen en under dagen och se vad som händer.
  20. Är ute i god tid och tänkte kika om några trevliga forumiter ska till EMOP i dublin om rätt exakt en månad? Vi är ett gäng som växt sig till 15talet man som åker redan, men alltid trevligt med nya bekantskaper
  21. Skummade igenom tråden lite snabbt och tänkte på följande. Även om jag instämmer fullt ut med det du skriver så kommer ju en stor del av A:s lön gå till stugan vilket innebär att B med sin högre lön får täcka upp för andra utgifter, kan vi förmoda. B kommer alltså förmodligen indirekt betala för stugan ändå?
  22. Same same.
  23. Jag använde det senaste för några timmar sen, och var med resultat så sent som för häromdagen. Specificera lite mer exakt vad du inte ser som du tycker dig borde se?
×
×
  • Skapa nytt...