Smaken är som baken. Men ska punkta upp vad jag inte gillar eftersom min personliga åsikt verkade göra dig upprörd:
- Jag gillar inte den formen av "fantasy" alls, vilket såklart spelar in rätt mycket.
- Jag finner alla tre filmer vara sega och utdragna. Det är så det börjar klia i hela mig när jag kollat på dom.
- Storyn är korkad. Varför flyger han inte till det jävla berget från början? typ 10h film för att han inte tänkte till från början(Är väl förvisso Tolkiens fel, jefla dum gubbe )
Men som sagt, det är min åsikt, och det betyder ju inte att någon annan inte kan avguda den, så inget att bli upprörd över