Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Vet inte vad du antyder nu, men pft!
  2. Och jag mena obv inte Fitta, för tycker korvfesten vi har här på forumet är rätt trevlig
  3. För att vi behöver F**** på forumet?
  4. Grattis Bjoelle, tack Bjoelle. Nästan lite dåligt samvete för att vinna turren jag själv är bounty i. Men klarar ni inte av att få AA att hålla mot min JJ så
  5. Stämmer. Skulle väl varit Valterego från början, men blev ändrade planer. SÅ bara försöka slå ut mig
  6. Brukar normalt specificeras i inlägget om turneringen. Tror det handlar om den mänskliga faktorn i detta fall. Sånt som händer.
  7. När dyker herrarna upp i det vacka men än tomma Hultsfred?
  8. Du har alltså redan packat ner stekspaden?
  9. Hade det kunnat vara. Jag sittandes vid datorn och WSOP inför bounty i alla turrar
  10. lol, hade jag missat. Det var ju småfestligt. Kan dock tycka att jag borde stå före WSOP va?
  11. wp hesten. När du vaknar ska du få hö, masssssssa hö! och vatten! Sen ska jag borta dig medhårs.
  12. Som crap säger ska det vara jag, vilket står i posten här. Läser man däremot i klienten står Valterego. Förvirrande minst sagt förstår jag Men försöker ni slå ut både mig och Valterego har ni löst problemet, eftersom Valterego inte kommer spela
  13. Tror det relevanta inte är om åsikten bör anses vara typiskt sosseaktig eller typisk liberal utan att det är förbannat korkat.
  14. Har en känsla av att vi är från samma stad från början. Den där crappy-crap-crap bor. Kan det stämma? För vet jag vem du är ligger jag tyvär inte med dig. Föredrar folk jag inte känner. EDIT: Lite rose går ju ordna ändå. Men sen får du hitta någon annan att ligga med. Obv inga problem på en festival.
  15. Nejdå, du har helt rätt. Men jag insåg ju också som fler anmärkt på att min smak inte riktigt överensstämmer med vad de flesta andra tycker, så ville väl reservera mig för att inte låta detta ta över tråden helt Min åsikt är ju precis det, min åsikt, även om den inte delas av de flesta. Även om jag kan hålla med om att det nog inte är den "absolut sämsta film jag sett". Det är ju däremot en av de kändaste filmerna som jag tycker är riktigt usel/tråkig/knappt klarar av att se pga av tristess och därför även den film som jag med tråden i åtanke först kom att tänka på.
  16. Några som ska donera pengar till mig+välgörenhet på charitypokern på paf ikväll vid 20.00?
  17. Bah! Du flippa kallt, men de du vann tog du i rät turre
  18. Det där är LOTR i min smak! Helt klart en förbättring. ¨ Ja, äsch, var glad att vi alla är olika istället
  19. obv.
  20. - 4miljoner.
  21. Smaken är som baken. Men ska punkta upp vad jag inte gillar eftersom min personliga åsikt verkade göra dig upprörd: - Jag gillar inte den formen av "fantasy" alls, vilket såklart spelar in rätt mycket. - Jag finner alla tre filmer vara sega och utdragna. Det är så det börjar klia i hela mig när jag kollat på dom. - Storyn är korkad. Varför flyger han inte till det jävla berget från början? typ 10h film för att han inte tänkte till från början(Är väl förvisso Tolkiens fel, jefla dum gubbe ) Men som sagt, det är min åsikt, och det betyder ju inte att någon annan inte kan avguda den, så inget att bli upprörd över
  22. Precis jämte detta inlägg i uppslagsverket står det - pluswhine
  23. Nej
  24. Så sant som det är sagt.
  25. Någon gång på våren förra året hade jag den hittils värsta bakfyllan i mitt liv. Rörde jag huvudet en milimeter var det som att köra in i en bergvägg. Jag lyckades efter mycket viljastyrka gå och sätta på tvn, men glömde ta med tv-kontrollen. Kom precis till början av an film som skull skildra "Paris Hiltons liv". Filmen var nyproducerad men med 80-tals såpopera ljussättning och porrilmsmusik(troligen för den var gratis). Det är om man bortser från Sagan om Ringer den värsta smörja jag sett. Nu kanske någon tycker att "var det så illa borde du orkat hämta fjärrkontrollen". Men mina krafter var tyvärr slut, så fick glatt se igenom helvetet. Är som ett uppslagsverk när det gäller Paris Hilton numera, tror tom jag minns den kronologiska ordningen på alla hennes lagbrott.
×
×
  • Skapa nytt...