Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Har en känsla av att någon precis blandade ihop mig med "låtsas-bjoelle" igen. Det borde vara varningsbart Kan du skriva in det i reglerna dev?
  2. Jepp. Den är göttig. En annan forumit som jag inte nämner vid namn kände en tredje forumit som inte visste att vi kände varandra. Så vi skulle skämta lite med han och jag la till en bild på han som avatar. Så var de med det.
  3. Kan vara så att du har hittat en avatarbild att ha här på PF då?
  4. Festivalligga är inte bara äckligt, det är vedervärdigt. Men folk är väl så fulla så de gör det ändå Fick Sandra i tältet brevid någonsin känna Roths skägg i rövskåran tro?
  5. Vi försökte ju, men Tratten ville ju hellre ha asiaten i tältet ijämte. Din limmning var obv inte så smoth, eller som du hade sagt "Jag checkraisa in det på hålpipa och fick syn, men blank blank"
  6. Detsamma Har haft ett par tunga pokersessioner. Floppa precis fyrtal och får en checkraise på turn, så går internet ner. Finns det en gud så hatar han mig.
  7. Nepp. Tror crap trodde att jag haft Vi bad bara crap fråga om numret.
  8. Raila vadå?
  9. meehh! du kan ju tjäna flera dollars!
  10. Gl sir. Men ser varken till dig på skype eller msn!?
  11. lol
  12. Är ingen suput av rang direkt, även när tillfälle ges. Har haft äran att gå på festival med slaskk-hink/tratt senaste två dagarna, otroligt trevliga killar. Dock kände vi väl alla tre att åldern tagit ut sin rätt och vi avslutade tidigt idag, kan täknas att det blir hårdare imorgon.
  13. Är väl inget att skryta om? Frallan kan ju säga 19!
  14. wp
  15. Vid 11.00 imorgon tar jag officielt pokerledigt 4dagar, fan inte ofta man inte spelar poker på så många dagar. Blir festival, sprit och kul folk.
  16. Att dömma av tidigare inlägg fick man bilden av att "du gått upp avsevärt i nivå" sen du "krossade PJ på 2,5/5". Nu pratar du om att folk är "välkommna upp på 5/10PLO". Förövrigt vill jag minnas att du redan fått en infraction för tramsande, så spara din dynga till fragbite/flashback eller annat passande forum.
  17. fyp
  18. Ja alla kan vi inte vara lika präktiga som dig
  19. Bah. Jag dricker för att bli berusad 1-2ggr/år, så FU dev!
  20. I detta fall ska den drickas till sällskap, och jag gillar om jag blir berusad. Obv inte du som ska svara på frågorna. Crappy är nog rätt person.
  21. Fan. Tyckte jag hitta en bra formulering, så hade jag stulit den fuck.
  22. Poker är ett spel där slumpen är ett inslag? På vilket sätt är det relevant att hans hand var bäst redan på turn? När sista kortet var lagt vann den bästa handen som då var en royal, det är ett snyggt avslut på en enorm prestation. Skulle Herr Anter läsa så får jag grattulera
  23. haha ty för tipset. Ska inte göra som Ken
  24. Tänkte ta tag i mig och inhandla alkohol i olika former till festivalen. Frågan är vad fan man ska köpa, har 5-6liter sprit i olika former hemma, så på den fronten är det rätt lugnt. Funderar på vinfylla hela festivalen, så länge det inte är rödvin så är vinfyllor lite skönare än ölfyllorna. Så, vitt&rose tror jag väl? Om jag vill ha torrt vitt vin utan sötma, vad rekas?
×
×
  • Skapa nytt...