När folk inte läser vad man skriver är det obv befogat. Gillar en sajtreppe med lite drag i. Skulle vars lite festligt om sajtreppen kallade han vad han tänkte och drog på sig en varning!
På tok för tidigt för att plöjja en sån extrem wall off text, men gjorde det, och det var trevligt. Även om jag sakna liknelserna med serben och en maffioso.