Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Även jag gör ibland något bra
  2. Haha, alla postar vi fel ibland
  3. Kan till mångas glädje meddela att jag vill sätta upp smålands stolthet "Rolle Lind" på kölistan.
  4. Jag har ett svenskt Konto. Jag sitter i Sverige på en fast Telia-uppkoppling.
  5. Jag får bara upp reklam för "danska spelare" och blir vidareskickad till partypoker. Tack bwin!
  6. Nu ser även jag charmen med melodifestivalen, hur kan jag i alla år ha missat det här!?
  7. Nya till kölistan: Göttemorgan Hultsfred-Olof
  8. Du hann onekligen före Tänkte Pma han en lista på alla klubbar i smålandsområdet.
  9. Säg som det är istället. Ni hyrde en liten bil i förhoppning att jag skulle sitta i den med er så ni kunde "tjuvklämma" lite på mig ursäkten att "bilen var så trång"
  10. Säger han som är så snål att han hyr en för liten bil.
  11. Dra ett PM när din Pm-funktion är igång. Finns gott om alternativ för livepoker i Småland.
  12. Äsch, Mike får väl köpa några partytält?
  13. Låter som något Nisze(min stora idol) skulle säga.
  14. haha Jens bad mig anmäla. Tänkte du på min tidigare lista är det folk som varit på tidigare Berga Open från lokala klubben, men inte är så aktiva här, därför passar det sig att jag anmäler dom.
  15. Anmäler Tjuren från Lund/El Magnifico Jens/Jennez/Monopolhataren nr1
  16. Anmäler mig + Joppe + Janne + Donny + Sigge + Matz
  17. Smart att sätta en staty som ansvarig, tänk dig när polisen ska försöka släpa han till stationen?
  18. The American Dream(!)... .... ....SVS!
  19. Är nog ett borderline-case ... båda två.
  20. Kallas inte en detour/omväg, det kallas "lite tid vi gärna ödslar på denna gemytliga lagom klämgoa man för att han ska se genom fingrarna och inte instabanna er för att ni inte gör det". Nejdå, skämt åsido har jag redan köpt tågbiljetterna, och trodde det mer eller mindre kördes förbi, vilket irriterade mig för en stund då jag hatar SJ
  21. Vänta nu här, ni åker faktiskt upp imorgon redan? Och åker förmodligen typ förbi mig, och jag har bokat tågbiljetter, wtf? Okej, min geografi från 5e klass var icke lysande, men hade inte varit världens omväg
  22. Äsch, Massör ligger ju relativt nära Kassör, borde obv fungera.
  23. Glöm inte att raka munk och bära runt på en tom whiskyflaska med. Ska man göra något får man göra det fullt ut
  24. Hej Ferna?
  25. Det är en stor dag när man får sin första dumförklaring av Slaktis
×
×
  • Skapa nytt...