Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Jag kan inte ta "stegen" på allvar.
  2. Kalsonger med pungficka?
  3. Jag är mest intresserad av ett utvecklat ressonemang av "stegen" från donrollo. Mvh 6öl in på fredagskvällen
  4. Kör en klassisk ölgrind när tjejen somnat. Ser någon här i dagboken på ett bord. Tänker att NU JÄVLAR SKA JAG MOEERDA han. Högerklickar, för muspekarn neråt... BAM, bordsbyte. Lika jävla iskallt som snöbollen jag tänkt kasta
  5. bjoelle

    flugan

    fyp
  6. Tänk på hur unikt det hade varit?
  7. Trampstamp? Kan deff tänka mig att skeppa in för att du ska göra det som ett trampstamp, säkert fler här som är villiga till det
  8. bjoelle

    flugan

    Vann du inte en tävling i lördags?!
  9. Icke! Men blir glad att höra att det finns folk som kan kastsystemet därute.
  10. http://sv.wikipedia.org/wiki/Kast
  11. Ni alla här är helt klart undermåliga på att använda kastsystemet. Hur jag än försöker initiera kastkrig.
  12. Är nog inte du som är skadad. Kan likväl vara jag som är korkad
  13. Syn på den synen. Jävligt svårt att hålla en tom kopp trovärdigt.
  14. Finns event som krockar med dag 1a och event som krockar med dag 1b. Självklart ska man inte bli låst till att missa ett event för man kvalar! Såklart det går att lösa, men rent generellt får man startdagen tilldelad om man kvalar in. Jag har förhoppningen att publicera strukturerna i kommande vecka. De kommer vara minst lika bra som förra året.
  15. Kvalar du via en av våra sammarbetspartners blir du tilldelad en startdag. Köper du in via oss i god tid ska det inte vara några problem att välja startdag, även om det närmare eventet såklart kan bli fullt en av startdagarna. Men just nu är det lugnt, då vi inte satt en exakt CAP på dagarna. Med det sagt uppskattar vi från förbundet om man köper in i god tid. Vi kommer snarast möjligt lägga upp instruktioner för hur man köper in sig.
  16. Lagomhjälte!? Det var nog fanimej det trolligaste jag sett i deras propagande om att vara ett ansvarsfullt spelbolag:mrgreen:
  17. Korrekt. Jag som uttryckte mig lite klumpigt. Är man svensk medborgare eller bor i Sverige får man spela SM. Jag vågar dock inte svara för ifall FM har exakt samma tolkning. Men är du finsk medborgare kan jag inte tänka mig att det ska vara några problem.
  18. Har du dubbla medborgarskap? Isåfall är det väl att anse som det ultimata pokereventet för dig, även om det kan bli lite problematiskt med dag 2 av ME
  19. Borde inte SVS numera ha något skyddsnät för Bots som gett utslag här? gg wp osv!
  20. Det kommer det vara till viss del även i år. Vi har ett bredare turneringsschema med mer turneringar i år. Finns dealers tillgängliga kommer vi först och främst prioritera satelliter till highrollern, därefter sitngos.
  21. För tillfället inte. Jag föreslår att du frågar någon av våra partners i deras respektive forumtrådar här. Jag skriver naturligtvis även upp det för att vidarebefodra det till sajterna.
  22. Sviten har i senaste åren fått en stor spridning bland småklubbar runtom i hela Sverige. Det kändes självklart för oss att lyfta upp det som ett event under årets SM, och kanske på sikt även ha ett SM i Sviten. OFC känns väl som det spel som hypeas mest ju nu, och vi ville ge spelarna möjligheten att testa något nytt under SM-veckan. Gällande HORSE och 8-game är det inget vi haft några större tryck på att införa. Men märker vi av att många efterfrågar dessa spelformer framöver är det självklart något vi får titta på till nästa år.
  23. Just nu finns inga sateliter till någon av highrollerturneringarna att tillgå online. Men jag tar till mig förfrågan och vidarebeodrar den till de som har kval. Förra året fanns det sitngos för att kvala in till Highrollern. Finns dealers att tillgå är det inte omöjligt att detta kan vara lösbart även i år, men det är något som vi får kolla på på plats, och beroende på efterfrågan. Jag förmodar att vad du syftar på är fliken "Hotell" på våran hemsida. Jag vill börja med att berätta att den är inaktuell då jag har missat att uppdatera den med aktuell information för i år. Dvs, de priserna du hittar på hemsidan är 1år gamla, och de priserna du hittar på momondo är aktuella idag. I år kommer vi inte hjälpa spelare med hotelbokningar, men fliken "Hotell" kommer uppdateras med länkar till diverse bokningssajter så spelarna kan boka själva. Gällande WiFi kan jag bara tala utifrån Hilton, där ett separat bolag tillhandahåller WiFi-lösningen. För det bolaget spelar det ingen roll om vi bokar 1rum elller 1000rum, de vill fortfarande ha betalt för sitt wifi. Däremot får vi WiFit rabaterat på Hilton, och det kommer vara samma deal som tillhandahölls förra året. Om någon i styrelsen känner någon på EPT-hotels vet jag inte. Men ser inte hur bra kontakter i branschen skulle vara dåligt för förbundet.
  24. Här kommer turneringsschemat för i år. Valterego får gärna lyfta upp bilden i första inlägget!
  25. Hej alla Jag och flera andra i förbundet kommer besvara de frågor ni har om kommande Poker-SM. Jag hoppas att inom närmsta dygnet även ha postat det fullständiga schemat, som jag är övertygad kommer göra er alla väldigt pepp. Mycket kul nyheter i år
×
×
  • Skapa nytt...