Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Var en kort #-sökning från mig på twitter från tallin som resultera att jag kolla ett gammalt feed, då jag som sagt inte själv hade möjlighet att vara på plats. Mitt misstag. Så vill man ta del av årsmötet får man helt enkelt vänta på mötesprotokollet. Vidare genomsyras ju senaste inläggen av ironi, och jag ser inte riktigt anledningen, men men.
  2. Känns som "old news"? Vet ju att styrelsen 2012-2013 faktiskt gått igenom ekonomin för tidigare år och försökt reda ut härvan. Vidare länkades via twitter ut en update från mötet på sajt som med hänsyn till forumregler inte får nämnas här.
  3. Hej din dagbok!
  4. Jag föredrar "lagom tjock".
  5. Hej din dagbok
  6. Nej. Ps. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. På tiden, slöfock.
  8. Snapquote på den epic bumben.
  9. +1 även för sådana som mig som uppskattar vin och önskar de kunde något men väl inte gör det. Man tenderar ju att första gången man köper den tro att man betalar 25spänn extra för kvisten, så possitiv överaskning när man korkat upp.
  10. Regga på Siggesula med och kommunist-bergsklättrar-janne.
  11. Tar du med dig ett pingisbord från Gotland så ska jag fundera på det
  12. Svårt att spöa någon som är så lång att det blir "80årig gubbe tappar käppen och måste ta upp den"-liknande varje gång han måste böjja sig ner mot bordet för att slå tillbaka bollen.
  13. +1, är den bra får rapportören ett "mjau" som tack.
  14. Risken är ju att dom stängt när det är slut!?
  15. 50:- och du står för portot. Lägger till en radda fula ord utöver autografen for free.
  16. Vart returnerar jag iphoneskalet? Vill inte vara en gratis reklampelare för Svenska Spel, än mindre för något ni anordnar utan rätt att göra så. Mvh /toktilt-på-svs
  17. Förlåt för rollen Santaontilt hetsa mig så lämpligt samtidigt som jag hitta en hand. Trevligt att få ett ansikte på ett nick
  18. Har med spelansvar att göra. Är för att du ska få ordentligt med sömn före din dag som duktig jobbande(läs: skattebetalande) medborgare. Ps. glöm inte sjunga nationalsången innan du nanar pajk.
  19. Fyp
  20. De har det för att särskilja sig från det riktiga SM. Det är viktigt för svs att strukturen är så usel så möjligt för maximalt ökat turmoment, det är ju trots allt ett turspel. Alternativ två är ju att de är ungefär så inkompetenta som man förväntar sig.
  21. Jag är dålig på omaha, somliga är sämre: PokerStars Hand #88676017624: Tournament #579866170, $100+$9 USD Omaha Pot Limit - Level VI (40/80) - 2012/11/03 20:12:56 CET [2012/11/03 15:12:56 ET] Table '579866170 20' 6-max Seat #6 is the button Seat 1: G.M.T.M (20598 in chips) Seat 2: SMNieezz (6049 in chips) Seat 3: ZZAP (10611 in chips) Seat 4: _slowb0y_1 (7310 in chips) Seat 5: Bjoelle (8563 in chips) Seat 6: quaga19 (6451 in chips) G.M.T.M: posts small blind 40 SMNieezz: posts big blind 80 *** HOLE CARDS *** Dealt to Bjoelle ZZAP: calls 80 _slowb0y_1: folds Bjoelle: raises 240 to 320 quaga19: folds G.M.T.M: calls 280 SMNieezz: folds ZZAP: calls 240 *** FLOP *** G.M.T.M: checks ZZAP: checks Bjoelle: bets 720 G.M.T.M: calls 720 ZZAP: calls 720 *** TURN *** G.M.T.M: checks ZZAP: checks Bjoelle: bets 2800 G.M.T.M: folds ZZAP: calls 2800 *** RIVER *** ZZAP: bets 4720 Bjoelle: raises 3 to 4723 and is all-in ZZAP: folds Uncalled bet (3) returned to Bjoelle Bjoelle collected 18240 from pot *** SUMMARY *** Total pot 18240 | Rake 0 Board Seat 1: G.M.T.M (small blind) folded on the Turn Seat 2: SMNieezz (big blind) folded before Flop Seat 3: ZZAP folded on the River Seat 4: _slowb0y_1 folded before Flop (didn't bet) Seat 5: Bjoelle collected (18240) Seat 6: quaga19 (button) folded before Flop (didn't bet)
×
×
  • Skapa nytt...