Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Vad ska denna tråd annars vara till för?
  2. Grattis, gg wp osv.
  3. Förstår du inte än, så ring mig när du sitter vid datorn bara.
  4. Någon av herrarna här som får igång Party?
  5. Haha blev visst en stjärna för mycket, mena såklart **jk**
  6. bjoelle

    flugan

    Såja! Dega nu snabbt ut det bara, så du inte jarar bort det
  7. Tack själv! Hoppas nu du springer bra mot den där jävla **jk********! Han är så kall att han förtjänar ett pris, eller en smaskig kaka.
  8. Vi förmodar att det är IPt, men kan det även vara luften? Vattnet? Barrskogen?
  9. Ana att även 3G fungera bra här
  10. Småländskt IP brukar innebär goodrun, osäker på vad som gäller för 3G dock.
  11. Ajjemän, slänger iväg tel via PM.
  12. Missminner jag mig inte är det rätt nära här. Ger dig härmed en öppen invit på en kopp kaffe, ur en sämre kaffemaskin än du har, obv.
  13. Svårt att säga flug, men det dracks här före det tipsades om där
  14. Cantina Zaccagnini - Hultsfreds husvin, kan vi kalla det. Tacky som fan med en kvist på flaskan, men gör att man slipper använda det svårutalade namnet och kan kalla den "kvisten". Gott och prisvärt. Lämpar sig efter en dålig pokervecka mtp sitt billiga pris. Nederburg - Tänker inte slänga mig med uttryck en vinskribent hade använt, för så jävla mycket kan jag inte. Men gott vin, lämpar sig förmodligen bäst för en dinnerdate hemma då du kan framstå som en "good guy" som valt ett "fair trade"-märkt vin. Domini veneti Min personliga favorit, lämpar sig för firande runt 04.00 efter en bra grinddag. Sen är såklart allt med orden "Amarone" typ en kvalitetsstämpel, kan inte gå snett.
  15. Bah! Det vet du ju redan. Pokal - På **jk**** så han känner sig duktig Snöboll/tomat - varva lite random för att få igång kastkrig på bordet så de tappar fokus Ägg - Används med fördel på engelsmän, de tar mer illa vid sig än andra av ägget. Kakan - balanserad range, kasta på alla.
  16. Känns som jag bör kosta på mig det första inlägget på mycket länge på PF som inte är ren jävelskap eller trolleri. glgl sir. Edit: Förutsatt att ni är hemma från Costa rica den 14oktober för Live-SM, annars får jag nog fan editera hela posten till något trolleri bara.
  17. Ser inte varför man ska gnälla. Men ser inte heller varför man ska berömma. Det finns en oerhörd inkompetens bakom tiden det tog. De är inte unika med att lösa bot-härvor. Hur som, glad för alla er drabbade att världens trolligaste pokersajt ordnade så ni fick åter era pengar.
  18. Vi från förbundet delar inte ut avatarer på Svs för SM-vinster. Så jag fixade din post. Med det sagt. Love love love.
  19. Men några millar är väl lite i överkant?
  20. bjoelle

    flugan

    Du har ju glömt att berätta att vi gjort debut i baguette-tv flug!
  21. bjoelle

    flugan

    pokemon!
  22. Fistpumpar du framför nisse och hälsar från mig ska jag sluta kalla dig valtererik.
  23. bjoelle

    flugan

    Släcker du sen Flugan? Jag orkar inte resa mig ur fåtöljen.
  24. Pyramidgubbarna kör tydligen båtar nu. Back in the days var det bara tåg som gällde.
×
×
  • Skapa nytt...