Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Är nog snarare den numera gula forumpostaren?
  2. Du fick lite svar i blått här ovan. Ta nu ditt pick och pack och dra åt h-vete trollh-vete.
  3. Förstår att alla dagboksskrivare som hör hemma här är laddade till tusen. Nu har ni möjlighet att visa vem som bestämmer. Förste man med #världenssnyggastekeps...not vinner!
  4. Samma här. Lobbyn verkar vara den stora boven i dramat. Sen drar klienten överlag mer än random annan klient. Problemet finns i vart fall hos alla jag pratat med om det, och i mitt fall är det så illa att jag valt att lägga ner party tills vidare.
  5. bjoelle

    Omalley

  6. Tror just jag åkte på världens skönaste trolleri? Edit: Grattis Taxxi, grövre gbgdialekt får man leta efter.
  7. Vi är bustade och hemma
  8. Chillar lite, du vet.
  9. Hej Gotland.
  10. Tackar!
  11. Top3 matställen i Lund? Krav: inga.
  12. mmmmm.........
  13. Ses i Malmö champ.
  14. Myrorna brukar väl kunna hämta saker om de är relativt vettiga/mycket? Desamma gäller oftast mindre liknande second hand-butiker av lokal sort, testa att ringa vetja.
  15. Som sagt, glasklart, men ändå luddigt. Rekar att söka sig runt lite på forumet och läsa gamla skatte-trådar för full insyn.
  16. bingo
  17. Hjort sammanfatta det väldigt bra kortfattat. Precis som han säger är gränsdragningarna problemet. Skatteverket verkar tyvärr inte helt på det klara själva kring vad de kollar på för att få fram om en sajt är skattefri eller inte. Tex anser många att FTP ska anses skattefritt under sin .com-period, men inte skv. Vilket är något vi lär få se utrett i framtiden, när fall från "raiden" dyker upp i domstol. Sen är det återigen, precis som gjort säger som så att den variant de använder för beskattning nu är rimligare, men inte den korrekta. Men å andra sidan är den "korrekta", förjävla orimlig. Så att spelare inte deklarerat sina vinster är inte så konstigt, däremot är SKVs metoder rätt konstiga. Man får ändå anse att ansvaret till stor del ligger på dom att se till att saker är tydligare/Rimliga, då hade spelare hört av sig, och sluppit polispåhälsning. Så är allt annat än glasklart hur saker ska vara.
  18. bjoelle

    flugan

    Man blir stark av att syna. Än starkare om man synar pessagno.
  19. Alltid undrat vad som skulle få dig att posta här igen. Men så fort du postat är du väl borta igen. Här kommer en bild till dig, för vi saknat dig.
  20. Vill passa på att tacka alla spelare, sammarbetspartners, casinopersonal(som förmodligen inte läser här och än mindre förstår svenska) och härligt folk som bara följde med en polare som spela poker. Var kul att träffa er alla, nya som gamla bekantskaper, och jag hoppas vi alla ses på nästa Poker-SM! Till sist vill jag även grattulera våra nya(merdelen) Svenska Mästare, Peder, Andreas, Andreas och Uffe!
  21. Svarar här nu, även om det är försent. Varit fullt upp på Casinot, så inte haft möjligheten att kolla här. När registreringen öppna vid 17.00 för frirullen hade vi över 50spelare i kön, med en cap på 50! Vi lyckades lyfta CAPen en bit och fick in alla de spelare som väntat länge och tålmodigt i kön. Den slutgiltiga siffran blev till slut 85spelare och i detta nu spelar de 4kvarvarande bubbla.
  22. Ajjemän. Självklart är det lösbart på plats. Nu hann ju några svara innan mig, men precis som dom säger kan du reservera plats. Skicka till info@svenskapokerforbundet.se Får komma fram och hälsa förövrigt. Fått för mig att vi träffats och hälsat en gång tidigare, men är lite osäker på vem du är
  23. Säg det Ses imorgon Holman!
  24. Sry att jag missat! Går att lösa, men rekommenderar att du för vår skull lösa det innan via paypal.
×
×
  • Skapa nytt...